Skocz do zawartości

Senpuu Society :: Forum o anime i mandze używa cookies. Przeczytaj Privacy Policy w celu uzyskania więcej informacji. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć guzik po prawej:    Akceptuję użycie cookies
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Kto na trenera/Nauczyciela


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
387 odpowiedzi w tym temacie

#211 busiu

busiu
  • Goście

Napisano 29 listopad 2007 - 21:49

Strasznie podoba mi się postać Tsunade. W Naruto mało jest żeńskich, silnych postaci, a wiadomo, że nikt nie zrozumie kobiety lepiej niż kobieta... :)

A z innych... Bardzo podoba mi się postać Nidaime. Nie wiem czemu, w końcu mało mamy informacji o nim, ale... wydaje mi się sympatyczny. Oryginalny. I lubię jego oczy. >///<

Chociaż, wiecie... tak naprawdę trenowanie u któregokolwiek z bohaterów Naruto... i w ogóle trenowanie ninjutsu... to jest COŚ. Więc... niech mnie ktoś weźmiee~~ xD

#212 Dogs

Dogs
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2007 - 17:52

Jirayra - Jest jednym z trzech legendarnych i podglądali byśmy babki^^

#213 eros

eros
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2007 - 18:32

Jirayra - Jest jednym z trzech legendarnych i podglądali byśmy babki^^


Moge się przylaczyc?xd

Zdecydowanie Ji!! Najfajniejszy na nauczyciela i do tego sannnin xD

#214 uchiha itachi

uchiha itachi
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2007 - 18:50

Itachi jak bym mial Sharingana ale nie mam wiec sie nie bede rozpisywal na ten temat.

Kakashi - na poczatek najlepszy sensei nauczyl by mnie ninjutsu , genjutsu i taijutsu i to wszystko bym mial opanowane na poziomie mocnego chunnina , no i tak wogule kaksh ma poczucie chumoru jest dobry na trenera ,nawet z naruto zrobil jakiegos ninje, a i sie spuznia jak ja wiec problem z glowy nie bedzie opierinczania , tak w ogule jest inteligentny , madry , ma dobre podejscie do wszystkich sytuacji i jest na luzie.
Jak by mnie wyszkolil na poziom mocnego Chunnina to by mnie nauczyl chidori ale na Chidori bym nie poprzestal jak by mi przekazal wszystko co moze to bym polazl do Sannina Jiraiya i u niego bym sie nauczyl poteznych technik takich jak Rasengan i mocniejsze jego odmiany pozatym on zna duzo technik zwiazanych z zabami wiec moze jakis latwiejszych bym sie nauczyl ,no i on jest najlepszy na ochroniaza jak by mnie zaczepil jakis inny bardzo silny ninja.

#215 Sharingan***

Sharingan***
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2007 - 22:07

Ja chciałbym mieć wielu nauczycieli:

Tsunade uczyła by mnie jak kontrolowac chakre i zwiększac siełe.

Gai i Lee nauczyciele od Taijutsu wiele by nauczyli ale nie chciałbym przegrac z kakashim w kamien . papier nozyce:P

Ebisu i Kakashi Uczyli by mnie Ninjutsu.

Itachi i Kurenai Uczyli by mnie Genjutsu.

Jiraya Uczył by mnie jak zbierać informacje xD

TenTen Uczyła by mnie walki bronią

No i end

#216 Hinata_Gosia

Hinata_Gosia
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2007 - 22:23

Ja bym chciała żebym moim sensei był Itachi. Silny, ma mocne genjutsu i wogóle jest mocny. nauczyciel idealny po prostu.

#217 KaMilaSxPPPxD

KaMilaSxPPPxD
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2007 - 22:52

Naruto... Na 1 miejscu xD Wiem, głupie, ale kto (poza Orochimaru) nie nauczył się od niego, zeby sie nie poddawac, wytrwac w swoim, dotrzymac swego...? Moze i za duzo technik nie zna, ale za to charakterem jest mozny i to mnie sie podoba... ;)
Tsunade... Wyleczy kazda chorobe i kazda rane (99,9% zeby nie bylo ;P)
Kakashi... Smiechawa by była ;PP xD Zreszta Kakashi zna kupe fajnych jutsu, poza tym to on szkolil Sasuke (co mu potem na dobre nie wyszło, ale Kakashi tego nie chciał...) ;PPP

#218 niekasujbiletow

niekasujbiletow
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2007 - 18:48

hm..

Gaara-Bo bym mogła na niego patrzec dotykac go i podrywac:P (i wogole fajnie by tak piachem żucac w ludzi hehe:P)
tsunade- chiałabym taka silna byc i leczyc..bardzo przydatne
Jirayra- chiałabym umiec rinnegan bo fajnie brzmi
Itachi- tak jakos..
Kakasz-jest poprostu dobrym trenerem

#219 wojtekwax

wojtekwax

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 292 postów

Napisano 08 grudzień 2007 - 19:07

Jirayra- chiałabym umiec rinnegan bo fajnie brzmi

chyba chodzi o rasengan bo rinnengana nieda sie nauczyc (takie abl oczne XD)
btw. jiman i kakasz sa imo najlepszymi nauczycielami bo umia duzo technik i sa doswiadczeni w walce no i mieli takze niezlych nauczycieli ( 3 i 4 hokage( a 4 nauczal sie od jiimana) XD )

#220 Pest

Pest

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 528 postów

Napisano 08 grudzień 2007 - 19:28


Jirayra- chiałabym umiec rinnegan bo fajnie brzmi


chyba chodzi o rasengan bo rinnengana nieda sie nauczyc (takie abl oczne XD)
btw. jiman i kakasz sa imo najlepszymi nauczycielami bo umia duzo technik i sa doswiadczeni w walce no i mieli takze niezlych nauczycieli ( 3 i 4 hokage( a 4 nauczal sie od jiimana) XD )


No właśnie ^^. Ale Jira za nauczyciela? A później nic tylko chodzićz wypiekami na twarzy na samo wspomnienie hehehe. Ale tak serio to Jira potrafi wziąsć sie za trening swojego ucznia na serio. Narutek jak się pod jego skrzydłami rozwinął patrzcie ;p. Tak, właściwie byłby chyba dobrym trenerem. (ale chyba nie jak dla mnie XD)

#221 Sharingan***

Sharingan***
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2007 - 19:51

Jirayra- chiałabym umiec rinnegan bo fajnie brzmi

chyba chodzi o rasengan bo rinnengana nieda sie nauczyc (takie abl oczne XD)
btw. jiman i kakasz sa imo najlepszymi nauczycielami bo umia duzo technik i sa doswiadczeni w walce no i mieli takze niezlych nauczycieli ( 3 i 4 hokage( a 4 nauczal sie od jiimana) XD )

No właśnie jest to doujutsu które posiada Pein o ile dobrze pamiętam.

Wojtex dobry trenerem moze być też Ebisu wkoncu nalezał do elity prawda? Byłby dobrym trenerem

#222 michu111

michu111
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2007 - 00:39

Powiem ze Mam Charakter Naruto Taki Sam xD Chciał bym Kakashiego

#223 KaMilaSxPPPxD

KaMilaSxPPPxD
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2007 - 13:25

Powiem ze Mam Charakter Naruto Taki Sam xD Chciał bym Kakashiego


Powiem Ci ze kupe osob po ogladnieciu Naruciaka staje sie podobnym do niego ^^ no fakt przeciez ;) A co do tematu, to Kakashi albo ewentualnie Jiraya ;)

#224 Bou-chan

Bou-chan
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2007 - 14:34

Anoo... Ciekawy temat...
Dorzucę coś od siebie:
Anko Mitarashi- jedyna osoba, która mogłaby zostać moim sensei i wytrzymałaby ze mną dłużej niż sekundę xD Taki mrauczny charakter i mrauczne techniki. Mrau ogólnie ^^

#225 niekasujbiletow

niekasujbiletow
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2007 - 18:50

[quote name="Gaara_1991"][quote][quote]
Jirayra- chiałabym umiec rinnegan bo fajnie brzmi
[/quote]

chyba chodzi o rasengan bo rinnengana nieda sie nauczyc (takie abl oczne XD)
btw. jiman i kakasz sa imo najlepszymi nauczycielami bo umia duzo technik i sa doswiadczeni w walce no i mieli takze niezlych nauczycieli ( 3 i 4 hokage( a 4 nauczal sie od jiimana) XD )[/quote]

no tak oczywiscie chodzi RASENGAN podoba mi sie bardzo jak to brzmi:P
I tak w sumie jako młoda dziewczyna to nie wiem czy dobrze jakby mnie trenował:P

#226 maciokoki

maciokoki
  • Goście

Napisano 10 grudzień 2007 - 19:07

wzial bym kogos sprawdzonego czyli na poczatek kakashiego a potem pewnie jiraya

#227 Mehari

Mehari
  • Goście

Napisano 10 grudzień 2007 - 20:11

Zdecydowanie Kakashiego ;D (ewentualnie Ebisu) Potem może Tsunade ;)

#228 nara aras

nara aras
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2007 - 19:33

Gai - odpada jestem zbyt leniwy a ten człowiek nie dał by mi spokoju a w dodatku ten struj nigdy w życiu
Orochimaru - już lepiej ale nie chciał bym zostać podany jako obiad
Kakashi - już całkiem blisko chwile myślałem czy nie on ale za bardzo bym mu zazdrościł sharingana (że ja muszę trenować a on se spojrzy i po sprawie) O NIE chyba bym mu go łyżką wydłubał
Tsunade - kiedyś bym powiedział ok ale od jakiegoś czasu mówię O NIE !! możecie powiedzieć że jestem wybredny ale odkąd widziałem odcinek gdzie Sakura wspominała treningi z Tsunade to musze odmówić (zabiła by mnie zanim bym się zdążył czegoś nauczyć)
Asuma - wali od niego fajkami na kilometr, musze już wytrzymywać taki oddech mojego nauczyciela od matmy, Asuma odpada na wejściu
Kurenai - czemu nie ale z tego jak widzę jej drużynę to mam wrażenie że oni sami trenują a ona ma ich gdzieś
Jiraya - tylko on mi został w gruncie rzeczy jest w porządku co prawda wymagający i może spowodować śmierć ucznia (na przykład wtedy gdy zrzucił Naruto w przepaść żeby zobaczyć czy może on wykorzystywać lisa (było tak jak oczekiwał ale co by się stało gdyby się mylił). Chociaż z drugiej strony zazwyczaj ucieka na panienki zamiast uczyć, nigdy nie zabił Naruto (jak na razie) niema sharingana (nie musi bać się o swoje oczy) jest w porządku i co najważniejsze mógł bym mu czasem pomagać w "zbieraniu informacji do książki"
A więc Jiraya
ale sie rozpisałem :)

#229 _Neji_Hyuga_

_Neji_Hyuga_
  • Goście

Napisano 15 grudzień 2007 - 00:33

Hmmmm......Na bank chcial bym zeby uczyl mnie Jiraya...bysmy se pogadali o babkach i ogladali pornosy XD;p;p.....no i nauczyl by mnie rasengana...:P:P Kolejna technika.....jako nauczyciele od Ninjutsu chcial bym miec Kakashiego.....nauczyl by mnie chidori i duzo technik z zywiolu Raiton...fazka :POgolnie kakashi jest cool silnym ziomkiem......Hmmmm Itachiego bym tez chcial bo nauczyl by mnie technik Katon'u i jak bym pochodzil z klanu Uchiha i mial Sharingan(Najlepiej MS) to mogl by mnie siwetnie wyszkolic w Genjutsu..Jeśli chodzi o TaiJutsu to chcial bym aby mnie wyszkolil Neji......technik Jukken itp no i fajnie jak by Lee tez mnie troche potrenowal :P......no a jak Pain to wogole bym wymiatal :P

#230 kunoichi342

kunoichi342
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2007 - 15:28

ja Kakashi'ego to dopiero sensei nie to co mój stary dziad!!:P:P:P albo jeszcze Yondaime i jeszcze Jiraya:D:D a z Dziewczyn to zdecydowanie Tsunade:D:D:D !!!UŚ!!!

#231 Kira

Kira
  • Goście

Napisano 20 grudzień 2007 - 21:18

Ja bym chciał najbardziej Yondaime jest geniuszem więc by dużo nauczył.Potem Jiraya razem byśmy podglądali ładne dziewczyny nastpęny to Itachi jest silny więc tak samo by dużo nauczył.A z postaci żeńskich to Tsunade przekazałą by swoją siłę.Kurenai nauczyła by Genjutsu i to tyle.

#232 Kuba793

Kuba793
  • Goście

Napisano 20 grudzień 2007 - 21:33

hciałbym, żeby moim trenerem był Naruto. Mogłby mnie nauczyć Rasengana i Kage Bunshin. Poza tym poznałbym Rasenshuriken[Fuuton] (gdybym miał nature chakry fuuton) oraz oczywiście legendarne Harem no Jutsu/Sexy no Jutsu

#233 Auja

Auja
  • Goście

Napisano 20 grudzień 2007 - 21:37

Jiraiya, oczywiście, ale dziewczyną jestem, więc... no cóż ^^
na następnym miejscu Kakashi - ja też się często spóźniam, więc byłoby dobrze.
Trzecie miejsce dla Tsunade. ;)

#234 Chikuma

Chikuma
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2007 - 13:24

Kakashi.

On po prostu jest... fajny :]

I ten jego styl... ;)

#235 Noriku

Noriku
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2007 - 17:49

Orochimaru jest silny i pewnie mógłby mnie sporo nauczyć lecz na koniec prawdopodobnie użył by mnie jako kontener dla siebie, a to mi się nie uśmiecha. Więc raczej wybrałbym Jirayę jest legendarnym Sanninem. Zna dobrze Kuchiyose no Jutsu. Co prawda jest troche zbyt zboczony, ale potrafi wymagać, dzięki czemu, według mnie, więcej bym się nauczył.

#236 MySzOrEk

MySzOrEk
  • Goście

Napisano 28 grudzień 2007 - 20:36

Wybrałabym Tsunade;>Jedna z sanninów/czyt.siiilna/,a poza tym te całe techniki medyczne to całkiem fajna sprawa,a do tego ta siła...;]

#237 Pani_Duza_Ka

Pani_Duza_Ka

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 321 postów

Napisano 28 grudzień 2007 - 21:05

Kto na mojego nauczyciela hmm
wybieram Jiraye, spoko wyluzowany gościu nauczyłby mnie wiele unikalnych technik, a do tego po treningu chodzilibyśmy na jakieś sake i do nocnych klubów.

potrafi wymagać

dokładnie i w ten sposób zrealizowałabym zamierzone cele
a co do podglądania babek hmm a niech se ogląda tylko wara ode mnie ]:->

#238 Control

Control
  • Goście

Napisano 01 styczeń 2008 - 20:44

Wkleję moją wypowiedź z tematu: Kto do teamu???

GAI-SENSEI
Facet jest wspaniały xD Może nie grzeszy urodą jak niektórzy, ale jest świetny. Na pewno nie siedzi i nie podziwia swojego uzębienia tylko poważnie ćwiczy ze swoimi uczniami, daje im praktyczne wskazówki, porady, pewnie też opowiada historie ze swojego życia przy ognisku xDD
Chciałabym, aby on mnie uczył, gdyż pewnie byłabym dobrze przygotowana do walki, ale te wszystkie ćwiczenia nie byłyby na zasadzie "zrób coś źle, a dostaniesz w pysk". (Może na niektórych to działa, na mnie nie xD) Może byłabym jego pupilkiem...

#239 Fumi

Fumi
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2008 - 17:56

No więc jest kilka osób, którzy odpowiadaliby mi na mojego sensei, są to:

Kurenai- ona napewno, świetna w genjutsu, bardzo chciałabym, aby mnie nauczyła, gdyż techniki związane z iluzją są jednymi z moich ulubionych. Poza tym Kurenai .. no nie wiem wydaje mi się, że byłaby naprawdę dobrą sensei dla mnie.
Anko- ma charakter, dzięki niej rosłabym w siłę i nowe umiejętności.
Yondaime- tu nie muszę chyba dużo pisać prawda? Oglądałabym go prawie codziennie i to by mi chyba wystarczyło^^ A tak poza tym nauczył by mnie rasengan`a :D
Orochimaru- chociaż bałabym się na niego spojrzeć to myślę, że sporo by mnie nauczył, jest jednym z sannin`ów więc to chyba normalne. No nie wiem w sumie fajnie by było być uczonym przez kogoś takiego jak Orochimaru.. Ale oczywiście nie chciałabym być jednym z czarnych charakterów^^

#240 **HaKu**

**HaKu**
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2008 - 19:00

Jest wiele możliwości ale 2 najlepsze przedstawie :P

1. Itachi - wybił cały klan czyli w TaiJutsu musi być dobry, techniki GenJutsu na wysokim poziomie i wogóle wyzbywasz sie uczuc i jesteśbezwzględny i niewyobrażalnie silny XD

2.Orochimaru - zna duzo technik jest bardzo silny, sannin, bezwzględny (jak Itachi)..

No i tam jeszcze ewentualnie Gai koleś wyśmienity w TaiJutsu, szybki ale rozbrajajace imie xD

No i to by bylo na tyle

#241 gusii

gusii

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 287 postów

Napisano 02 styczeń 2008 - 21:33

Yondaime- Czlowiek legenda ;D Kakashi byl szkolony przez niego i wyszedl na ludzi, wiec na pewno byl dobrym sensei. Nie wiem tylko czy moglabym sie skupic majac, takiego przystojniaka przed soba ^^'
Tsunade- Twarda babka, swietne techniki medyczne, jedna z 3 legendarnych sanninow, czego chciec wiecej?
Gai xD Wiadomo, nie pozwolilby mi sie obijac. Jestem leniwa, wiec potrzebuje kogos kto mnie ustawi do pionu. Tylko, zeby nie kazal mi nosic tego zielonego stroju xD

#242 Urish

Urish
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2008 - 21:55

Teraz ja
Kurenai- to mocna pani trener. Świetna w genjutsu i dobra we wszystkim można powiedzieć.
Kakashi- ten to mocny jest. Ma sharingana i można się przy nim uśmiać, ponieważ ciągle czyta ,,Eldorado filtrujących" czy jak to się pisze.

#243 dudzio

dudzio
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2008 - 10:41

A ja wybralbym Ji bo jest jednym z legendarnej trojki i ma duzo fajnych technik. Tylko zeby jeszcze nauczyl mnie czegos a nie jak Naruciaka-.- 3 lata treningu i umie oodame rasengana:D

#244 Phearnun

Phearnun
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2008 - 17:02

Ero Sen., Rock Lee i do tej 2 dołączyłbym jeszcze 3 Hokage R.I.P -.^
Ero - ma w sobie to ojcowskie podejście
Rock - może zarażać swoim zapałem
Hokage - żywa legenda, wykształcił trójcę co już samo przez siebie daje mu przewage nad konkurencją

#245 mick123

mick123
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2008 - 04:49

A ja chciałbym Kakashiego no i Ji . Kakashiego - jak dla mnie ma fajny charakter
i jest Jouninem więc ma i doświadczenie . A Ero jest jednym z legendarnej trójki i zna na pewno więcej technik od Kakashiego poza tym można by było się pochwalić że ma się Senina jako nauczyciela hehe .