Skocz do zawartości

Senpuu Society :: Forum o anime i mandze używa cookies. Przeczytaj Privacy Policy w celu uzyskania więcej informacji. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć guzik po prawej:    Akceptuję użycie cookies
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Zdjęcie

^sceny, które chcielibyście zobaczyć


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
637 odpowiedzi w tym temacie

#456 pit991

pit991
  • Goście

Napisano 10 grudzień 2007 - 22:30

*Naruto dostaje roczny kupon na darmowe ramen (wyobrazcie sobie ten blysk w jego oczach)

ichiraku ramen by zbankrutował:D:D

Smierc Kakashiego.

o nie..to mój najlepszy bohater,nigdy w życiu:(

Itachi ogladajacy pornosy.

hehe ciekawe jaka ma minę^^
dodaje więcej pairingowych scenek:(

#457 kakashi69

kakashi69
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2007 - 14:46

lol mój pomysł jest troche nie teges ale fajny taki.. Chciałbym zobaczyć jakiegoś super missing-nina rangi S i zeby był taki totalny zboczuch ale nie jak Jiraiya albo Ebisu tylko żeby gwałcił i zabijał laski i żeby własnie w ten sposób zabił ee nie wiem może Shizune xDxD

*Smierc Kakashiego.

kakashi ma zostać do końca anime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+ jakieś fajne misje ANBU.

+ zeby któryś z głownych bohaterów został ANBU tylko nie wiem który sie nadaje...
pasował by Sasuke ale on narazie odpada.. Sai juz jest, nie wiem moze Shikamaru w takiej masce ładne to by było :)

+ Hiashi w jakiejś misji, ewentualnie Hanabi :))

+ jeszcze jedna walka sasa z naruciakiem i taka żeby zaden nie zginał i niech sie pogodza i sasuke wroci do konohy i beda zyli dlugo i szczesliwie albo tak zeby emo-boss był juz taki bardziej dobry ale z bardziej neutralnym stosunkiem do Liscia (coś takiego jak Tsunade jak jeszcze nie była hokage)

+ gamakichi vs pakkun ale tak na jaja

+ jak sie bardziej sytuacja uspokoi to chciałbym zobaczyć egzamin na chunnina i w finałowej walce taki 16 lat Naruto vs Konohamaru...
najpierw by sie troche potłukli naruto bedzie miał przewage, konohamaru ostatkiem sił wstaje robi Tajuu Kage Bunshin no Justu i ładuje najlepsze ero-ninjustu wszechswiata, Tsunade wpada w szał, wszyscy faceci na stadionie mdleją i naruto tesh ale wkońcu obaj zostają chunninami :) przy okazji w tym tesh turnieju wczesniej odpadli by Udon i Moegi i najfajniej by było...
jak w półfinale Konohamaru by rozwalił w 3 sekundy Udona..
w ćwiercfinale przegrała by Moegi może z konohamaru..

+ albo jeszcze jeden pomysł odnoścnie egzaminu na chunnina. Oprucz Naruto i konohamaru squad z obecnych bohaterów udział wzieli by dobry już sasuke i kabuto pod przebraniem jakimś zeby znowu pozbierać informacje :) i w finale Sasuke i Naruto a kabuto by sie wycofał wczesniej ale np. sasuke by sie kapnał ze to kabuto (kabuto byłby przebrany)

+ naruto jako jounin ze swoim squadem :) i w jego teamie mogłoby być np. dziecko Asumy i Kurenai albo kogoś jeszcze innego. Moze jakis młody Hyuuga albo dzieciak sasuke.

[ Dodano: 11-12-07, 14:02 ]
dodam jeszcze ze ciekawie by było po nastepnym TS zobaczyć Sakure z taki balooonami jak ma Tsunade xD

#458 eros

eros
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2007 - 16:16

A ja chciałabym zobaczyć śmierć Sasuke...


HAH kogo by wtedy Naruto ratowal????;p

Walkę Naruto z Sasuke.....kolejną


W ktorej Narut dokopuje Saskowi w nin,tai(szybkosci,stylu itp;p) i wylazi z jego kazdego gen xDD

to niemożliwe bo wtedy to kyubi a nie naruto by walczył:P:)


Hah niech wylezie z nigeo i Narut niech uzywa swojej sily;p

No i oczywiście odcinek 0 - tzn ostatnie wspólne chwile rodziców Naruto i walkę Yondaime vs Kyuubi.


Ile bym dal zeby tak byloo;p

#459 turin turrember

turin turrember

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 379 postów

Napisano 15 grudzień 2007 - 23:45

ja chciałbym zobaczyć w końcu naruto z hinata jak są razem:P.

jak naruto zdaje egzamin na chunina a potem junina.

jak uczy sie nowych technik i nie polega tylko na podziale cienia i rasinganie.

jak naruto w końcu pyta sie o swoich rodziców i jest wszystko wyjaśnione.

jak walczy z kimś silym i walka jest bardzo wyrównana i w końcu resztkami sil wygrywa przypominając sobie, że jeśli przegra w wielkim niebezpieczeństwie znajdzie sie kanocha.

że przestaje się zachowywać jak idiota, zaczyna rozumieć uczucia innych i niekieruje sie emocjami w tak dużym stopniu.

to chyba wszystko co bym chciał zobaczyć:P

#460 Isshin

Isshin

    ~weaboo

  • User
  • PipPipPipPip
  • 917 postów

Napisano 16 grudzień 2007 - 15:18

Naruto do Sasuke tuż przed walką z Peinem Sasuke tobie zabił brata a mi senseia zajebmy tego gnoja . Przepraszam za przekleństwo ale czasami przekleństwa są potrzebne naprzykład gdy Molly atakuje Bellatrix ci co czytali wiedza o czym mówię :)

#461 Qrowsky

Qrowsky
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2007 - 16:03

WAlke haku Kinimaro. Obaj byli bardzo podobni, mieli świetne kekkei genkai, obaj byli ostatnimi przedstawicielami swoich klanów. myślę że Haku by wygrał.

#462 Bangog

Bangog
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2007 - 19:39

- Jak Sakura wreszcie zaczyna doceniać Naruto
- Kakasza bez maski
- Hinatę w Anbu xD
- Wszystkie sceny z NM4
- Starą Tsunade xD

#463 Sanny

Sanny
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2007 - 20:23

- Starą Tsunade xD


też mnie to ciekawi, ale sądząc po jej rękach musi wyglądać strasznie...

#464 Kamael

Kamael

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 233 postów

Napisano 18 grudzień 2007 - 12:39

- Starą Tsunade xD


A mnie dla odmiany nie. Wolę jej obecny wygląd xD

dodam jeszcze ze ciekawie by było po nastepnym TS zobaczyć Sakure z taki balooonami jak ma Tsunade xD


Racja to by mogło być całkiem niezłe xD

Ostatnio wpadła mi do głowy scena gdzie dwójka bardzo poważnych postaci z anime idzie na randkę(oglądanie "Love Hina" spowodowało u mnie takie odchyły), dajmy na to Neji i hmm... Shizune, dodać do tego kibicujących im Gai'a i Lee, jeden z lepszych fillerów by wyszedł.

Pojedynek Jirajia vs. Orochimaru kiedy ten drugi opuszczał wioske. Ciekawe ile podobieństw by było do pojedynku Sasuke vs. Naruto z doliny końca.

Kilka scen które przybliżyły by świat Naruto. Z jednej strony TV, radio, jedzenia w proszku, i ubrania podobne do do naszych z drugiej system feudalny, prymitywna broń palna i ukryte wioski.

Ktoś napisał egzamin na Chunnina w którym bierze udział Kakashi team... lol to by była masakra dla reszty uczestników.

#465 HikaruShido

HikaruShido
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2008 - 14:34

Całus sasuSaku i naru hina XD No i jszcze jak sasek zabija itachiego... a najbardziej chce zoabzcyc prawdziwa twarz kakashiego XD

#466 ~o.O~

~o.O~
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2008 - 18:13

*twarz Kakashi'ego
*starą Tsunade
*jak Naruto robi z siebie debila na randce z Hinate szukając kponu na ramen to by było ciekawe nie xP?
*Shikamaru w ANBU
*taka scene xD:
Dołączona grafika

#467 mocnowidno

mocnowidno

    ~hikikomori

  • User
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2545 postów

Napisano 25 styczeń 2008 - 18:54

Chciałbym zobaczyć pieczętowanie dziewięcioogoniastego -> dlaczego ? Bo ciekawi mnie jak cholera przebieg tej walki, co z Kushiną i jak wyglądało dzielenie czakry.
Oraz oczywiście;
Walkę Madara vs Shodai - tzn jej kluczowy moment. Sposób, w jaki Madara został pokonany=nie daje mi spokoju

#468 Kronos

Kronos
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2008 - 19:03

JA bym chciał zobaczyć:
-twarz Kaszalota
-Sposób na Madare
-Całus Saska
-Kushine w ciąży :P
-Znowu Jirayie jak "zbiera materiały"

to tyle :P

#469 Selwa

Selwa
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2008 - 19:20

Chcę zobaczyć w Naruto:
-twarz Kakashiego,
-śmierć Itachiego i Sasuke,
-sceny z życia Czwartego,
-walkę Madary i Shidaime (Pierwszego),
-wybicie klanu Hyuuga (przynajmniej Main House) przez jakiegoś frajera aby upokorzenie było większe,
-pozostałe Bijuu (demony), Kyubi i Shukaku to trochę za mało,
-Kage z innych wiosek,
-jakiegoś super władcę marionetek bo Sasori już nie żyje (szkoda) a Kankurou to hmmmm....
Póżniej uzupełnię listę.

#470 ArHoL

ArHoL

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 707 postów

Napisano 25 styczeń 2008 - 21:05

a co ja bym chciał zobaczyć hmm ;D :

twarz kakashiego
jak sasuke ginie
pair ring naruhina
walke orochimaru vs 3th hokage tyle żeby w tamtej walce walczył też 4th hokage a nie poszedł w piach .

a pozatym mam pytanie do tego czemu akurat sarutobi postarał się aby nie pokazał się czwarty O_o a nie inni ( drugi albo pierwszy) .

#471 ~o.O~

~o.O~
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2008 - 22:53

ArHoL,
Czwarty został hokage jak był młody, to on "pokonał" Dziewięcio-ogoniastego i niechce mi sie wymieniac jego technik. I ty myslisz, ze jakby 4ty wyszedł to ta walka potoczyła by się tak samo?

#472 Fanshii

Fanshii
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2008 - 16:34

-Całus Saska

Też bym chciała zobaczyć coś takiego :P Po pocałunku z Naruto Sasek ma wprawę xD Tylko kto byłby tą ofia...to znaczy szczęściarą/szczęściarzem ? ^^
Ciekawe też było by zobaczenie :
* Maski Kakashi'ego
* Sakury,która deformuje pięścią oblicze Sasuke (Chciałoby się xD)
* Itachi i Tobi grający razem w 'łapki' xD

Jak mi się przypomni,to dopisze.

#473 Nervan

Nervan
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2008 - 18:22

Póki co to chciałbym zobaczyc jak Sasuke odpala MSa i taki pocałunek pełny uczucia i namiętności NaruHina. Ta druga jakoś bardziej mnie interesuje...

#474 rysmen1

rysmen1

    ~random

  • User
  • Pip
  • 60 postów

Napisano 31 styczeń 2008 - 20:25

Jak chciałbym zobaczyć wreszcie przeszłość jirayii.

#475 Rod

Rod
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2008 - 21:40

* Itachi i Tobi grający razem w 'łapki' xD

Haha :D to byłoby dobre :D Itachi by wygrywał - niezła szybkość ;] tzw. łapki błyskawiczne...

Ja bym bardzo chciał zobaczyć:
- Yondaime gaiden xD
- Jakąś misję na której był najlepiej sam 4-ty (kategoria A lub S) na pewno nie pokazałby na co naprawdę go stać, ale dowiedziałbym się coś o jego stylu walki ;)
- jak Itachi godzi się z Sasuke bo okazało się, że Itachi nie wybił swego klanu,zrobił to Madara, tylko Itachi był pod kontrolą Madary ;] (pytacie dlaczego ? Po prostu lubię tych braci, chciałbym aby odbudowali swój klan i stali się bardzo silnymi shinobi =] Tylko że tak powiem Sasuke straciłby trochę sens życia :D Ale znalazłby wsparcie w bracie i oczywiście w kolegach m.in. Naruto)
- Naruto, który wykonuje inną technikę niż KB i Rasengan ... (nie czepiać się, że raz wykonał masowy podział cienia :D czy coś, chciałbym żeby pokazał coś innego. W końcu ćwiczył z Ero-seninem długo)
- Oro w Akatsuki ... Jakoś nie wyobrażam go sobie w tym czarnym płaszczu w chmurki :P Aczkolwiek chciałbym go zobaczyć, co tam kombinował...
- śmierć Madary ... podziwiam go za to, że jest taki silny, założył IMO najsilniejszy klan, ale żądza władzy nad światem go zniszczyła(zniszczyła psychicznie) ... powinien ktoś go zabić, najlepiej Itachi z Sasuke ew. Naruto z kimś tam. Jednak pierwsza opcja bardziej mi odpowiada - porachunki klanowe :D
- Kakashiego który przybył na spotkanie/zebranie punktualnie ;-) Hehe, ciekawe co by powiedzieli na to Ci, którzy go znają...
- egzamin na junina
- Rocka Lee - sceny z Rockiem Lee. Nieważne jakie, bo on zawsze coś fajnego wymyśli. I nieźle walczy :)

Nie mogę już nic wymyślić, jednak takich scen jest dużo... Zrobię mały OT :D muszę!
Scena której nigdy nie chciałbym zobaczyć:
-zdjęcie maski przez Kakashiego i tym samym poznanie jego twarzy.

Mam nadzieję, że wybaczycie ... Ale Kakashi musi nosić tą maskę... po prostu ;)

#476 Kyabimaru

Kyabimaru
  • Goście

Napisano 01 luty 2008 - 13:21

Ja bym chętnie zobaczył jak Hinata wyznaje swoje uczucia Naruto ;p byłoby nielada zamieszanie xD. No i oczywiście twarz Kakashiego.

#477 tidius1

tidius1
  • Goście

Napisano 01 luty 2008 - 13:46

Ja chciałbym zobaczyć walkę Madary z Yondaime, albo Paina z Yondaime, tak w ogóle to chciałbym zobaczyć jakąkolwek walkę z udziałem czwartego.

#478 Minato

Minato
  • Goście

Napisano 02 luty 2008 - 13:27

ja bym chcial zobaczyc całą walke Namikaze z Kyuubim....

#479 Inusia

Inusia

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 118 postów

Napisano 02 luty 2008 - 22:25

Ja to bym chciała zobaczyć:
-Ino i Shikamaru jako pare
-Sakure jak wali Sasuke
-Itachi jak wyznaje komuś miłość(wątpie ze to sie zdarzy :P)
-Hinate walczącą z Naruto

#480 rocklee123

rocklee123
  • Goście

Napisano 03 luty 2008 - 11:07

Ja zaś zobaczyłbym scenę, gdy Sakura rzuca się Lee na szyję i zaczynają się całować. Widzi to Naruto, ale i Hinata (widzi jego ogień w oczach) ale i ona się rzuca (oczywiście na Naruto) i też się namietnie całują. Wkrótce ich ślub i dzieci :P Miodzio
Następne:
-ślub Sakury i Lee:P
-Sasuke zaprzyjaźnia się z Lee i pokonują najpierw Peina i Itachiego a później Naruto
-Hinata wyznaje miłość Naruto a ten ją pocałuje :P
-Hinata pokonuje Nejiego :P
-scenę, w której to Lee zostaje Hokage a Gai jego doradcą :P

#481 Kamael

Kamael

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 233 postów

Napisano 04 luty 2008 - 00:38

Ostatnio przed oczami mam kilka scen które maja nikłe szanse na zaistnienie.

1. Sasuke wraca do wioski, wita się z Sakurą. I na dzień dobry prosty w twarz "to za te trzy lata palancie", a potem niech robią co chcą(np. łupanie otoczaków, dzieci, misja).

2. Sasuke tonie w bagnie, nad nim stoi Naruto "to co mówiłeś o zrywaniu więzi??"

3. Hinata w ciąży spaceruje z Naruto po wiosce, Naruto pęcznieje z dumy xD

4. Hinata i Naruto mówią starszemu Hinaty że ta jest w błogosławionym stanie..., świadkami sceny jest cała rodzina Hyuuga, w tym Neji. Kurde to by było boskie.

5. Tsunade, Shizune, Sakura vs. Jiraya, Kakashi, Naruto w zawodach w piciu sake.(pod koniec wpada zabłąkany student i wszystkich przepija...)

6. Gai trenujacy drużynę piłkarską, Lee jako asystent.(np. reprezentacje Polski)

7. Dorośli Hanabi i Konohamaru stoją w bramie wioski. Wokół ogień, atak kilkudziesięciu plutonów wrogich ninja. W rękach obrońców po kunai. "This is Konoha!!!"(tak oglądałem 300).

Uffff... To oczywiście tylko zarysy tych scen, resztę dopowiedzcie sobie sami xD Może kiedyś zobaczymy je w mandze/anime.

#482 Valeria

Valeria
  • Goście

Napisano 04 luty 2008 - 01:08

No to ja też się wypowiem^^

1. Minato wydostaje się z piekieł, jego wygląd i zachowanie się nie zmienia, przybywa gdy Konoha jest u szczytu zagłady i zwycięża wrogów^^(taa głupie marzenie)

2. Sasuke poznaje piękną i utalentowaną księżniczkę zakochuje sie w niej, zakładają rodzinę

3.Jiraya żyje jest cały i zdrów, Tsunade zgodziła się zostać z nim. Wyobrażam sobie jak przytula się do jego piersi... ahh

4. Naruto Całkowicie nauczył się panować na dziewięcio ogonowym i przywołuje go jak zwykłego zwierzaczka, staje sie najsilniejszym shinobi

5. Okazuje sie że Rin i Obito żyją- wracają do Konohy Spotykają sie z Kakashim i we trójke siedzą na murawie wpatrując sie w niebo z gwiazdami....

achhhh ... marzenia^^

#483 Adjes

Adjes
  • Goście

Napisano 04 luty 2008 - 18:37

j/w, ciało Obito wraca we władanie Obito, odzyskuje jakoś oko, z mrocznych czeluści świata wyjawia się Rin i wszyscy razem się spotykają... to by było zdecydowanie świetne.
lub/również
co zabawniejsze wycinki z długiego treningu Naruto z Ero-senninem ;] bądź też dalszy żywot tego drugiego... damn, czemu Kishi go uśmiercił? :x

#484 Sknerus

Sknerus
  • Goście

Napisano 05 luty 2008 - 00:16

ja bym chetnie obejrzł coś fajnego z naruhina, powrót gaaray odpowiedni by był.

#485 HikaruShido

HikaruShido
  • Goście

Napisano 05 luty 2008 - 20:19

1.sasuke mówi sakurze ze ja kocha
2. Hinata i naruto razem
3.smierc itacza
4.powrót sasuke do wioski
5. naruto zostaje hokage :)

#486 Chigai

Chigai
  • Goście

Napisano 05 luty 2008 - 20:54

1. Sakura z Saskiem (pairingu samego w sobie nie lubię, ale Sasek się Sakurze należy)
2. Naruto sam, aczkolwiek zostaje Hokage (Hinata jakoś nie bardzo mi do niego pasuje...)
3. Sasek daje sobie spokój z Itaczem i wraca do wioski, gdzie przeprasza Naruta, znowu są best friends.
4. Itacz daje sobie spokój z Saskiem, opuszcza Akatsuki i ślad po nim zaginął, ewentualnie może się przeprosić z Konohą, ale to mało możliwe.
5. Yondy zmartwychwstaje! I dzieli z Narutem tron xD
6. ...and they lived happily ever after!

Ogólnie to same Happy Endy jakoś tak... =='

#487 HikaruShido

HikaruShido
  • Goście

Napisano 06 luty 2008 - 20:08

1. Sakura z Saskiem (pairingu samego w sobie nie lubię, ale Sasek się Sakurze należy)

3. Sasek daje sobie spokój z Itaczem i wraca do wioski, gdzie przeprasza Naruta, znowu są best friends.

4. Itacz daje sobie spokój z Saskiem, opuszcza Akatsuki i ślad po nim zaginął, ewentualnie może się przeprosić z Konohą, ale to mało możliwe.

Tez bym to chciała zobaczyc.... hmmm napewno był by to happy end...i nie sadze ze Kishi by cos takiego zrobił T-T

#488 Chigai

Chigai
  • Goście

Napisano 06 luty 2008 - 21:31

Tez bym to chciała zobaczyc.... hmmm napewno był by to happy end...i nie sadze ze Kishi by cos takiego zrobił T-T

Nie no, na pewno nic takiego nie zrobi ^^" Ale pomarzyć zawsze można xD'

#489 HikaruShido

HikaruShido
  • Goście

Napisano 06 luty 2008 - 21:41

hmmm no mozna mozna... chociaz kto wie moze cos takiego sie dtanie..za rok moze dwa XD ja bym jeszcze naprzykład hciała zobaczyc walke sasusaku :P ciekawe co by sie puźniej stało XD

#490 Deidara

Deidara
  • Goście

Napisano 07 luty 2008 - 12:49

Ja bym chciał walkę

Gai vs Kakashi - ostro, oczywiście Gai wygłaszałby swoje sentencje a Kakashi rzecz jasna czytałby kolejną część Eldorado Flirtujących :D.

Sakura vs Sasuke - no to by było coś Sakura płacząca na kolanach i błagająca Sasuke żeby wrócił a on nie chce więc mówi że zrobi to siłą a Sasuke stoi i stoi a potem walczy w obronie własnej.

Sasori vs Itachi - Itachi oczywiście MS a Sasori przenosi się do innej kukły a potem Aka Higi na Itachiego a tu klops Itachi użył GenJutsu i tak dalej.