Skocz do zawartości

Senpuu Society :: Forum o anime i mandze używa cookies. Przeczytaj Privacy Policy w celu uzyskania więcej informacji. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć guzik po prawej:    Akceptuję użycie cookies
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Zdjęcie

^sceny, które chcielibyście zobaczyć


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
637 odpowiedzi w tym temacie

#141 megari

megari

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 497 postów

Napisano 23 luty 2007 - 03:01

Oro-chana bez ubrania :D

Czy ja snie czy sa tu wieksze swiry niz ja :P no sama bym o tym nie pomyslala wielkie dzieki Kaftu-Kaftu :D

No a tak pozatym to ostatecznom walke miedzy Naru i Sasu konczaca sie smiercia Uchihy

I nie wiem czemu ale jakichs ninja z Iwagakure :P

#142 Suna

Suna

    ~tard

  • User
  • PipPipPipPipPip
  • 1416 postów

Napisano 23 luty 2007 - 03:48

Oro-chana bez ubrania :D

Czy ja snie(..) wielkie dzieki

Był przeciez :D
Pod prysznicem XD ^ale nie całego pokazali :P

I nie wiem czemu ale jakichs ninja z Iwagakure :P

DeiDei jest :P ^ale wiecej tez mogliby dać oczywiscie. Może Lider okaże się stamtąd pochodzić ^ ^

^Jak czytalam tego posta ^ ^ to przyszlo mi na mysl -> otóż bardzo bym chciala (pomijajac oczywiscie wszystkie inne rzeczy ktore wymienialam w kilku swoich wczesniejszych postach w tym topiku) -> by okazalo sie to co pisal kiedys Yaji/czyli :)-> ze Hidan nosi opaskę ze znakiem nieistniejącej już wioski ^ ^ ____Yeah! XD Ku ku ku! Chce takze zobaczyc jak mój Akatsuki wskrzesza Tobiego w retrospekcjach tego drugiego na przyklad. I Rin :). Koniecznie(!) >Rin niech juz Kishi pokaże :P ^to jedna z najfajniejszych lasek w tej serii IMO.

#143 Progeusz

Progeusz

    アナタ ♡

  • User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5884 postów

Napisano 26 luty 2007 - 22:48

Przede wszystkim chcę zobaczyć moją Tenten w akcji (nie kojarzyć mi tu zbreźnicy, to drugie tylko ja mogę oglądać xD)

Ja na razie nie wymagam od Zetsu wskrzeszania. Bardzo bym chciał, żeby pokazał chociaż JEDNĄ technikę, najlepiej specjalność kraju Traw, jedyny, z którego NIC nie widzieliśmy (nie obraź się Suna, ale wygląd to dla mnie za mało, Kisame i Oro to też kosmici xD ).

Iwa Gakure (jeszcze Jiroubou można uznać, bo tylko takich technik używa, ale to za mało)
AL
Flower-chan
Więcej ABL, Sharingan już mi nie powiem czym wychodzi, Byakugan JESZCZE nie...
Więcej Anko
Więcej Jiraiya'i
Więcej Kabuto
Więcej Kankurou
Więcej Kurenai
Więcej Shino
Więcej Tobi'ego!
Więcej 12 Konoha ex-genins (Tak! Baka się nie zalicza, bo już znam, Sasek może być, bo nie wiadomo, czy go Oro na Jounina Dźwięku nie powołał)
WIĘCEJ GAIDENÓW
ŚMIERĆ SAKURY!!!

#144 Suna

Suna

    ~tard

  • User
  • PipPipPipPipPip
  • 1416 postów

Napisano 27 luty 2007 - 00:11

Przede wszystkim chcę zobaczyć moją Tenten w akcji (nie kojarzyć mi tu zbreźnicy, to drugie tylko ja mogę oglądać xD)

Myślę :) ze w koncu > napewno bedzie ku temu okazja :)

Ja na razie nie wymagam od Zetsu wskrzeszania. Bardzo bym chciał, żeby pokazał chociaż JEDNĄ technikę, najlepiej specjalność kraju Traw, jedyny, z którego NIC nie widzieliśmy (nie obraź się Suna, ale wygląd to dla mnie za mało

Oczywiście ze sie nie obraże :p a wręcz przeciwnie :) > przyznam Ci racje. ^Bo i inaczej :) > przeciez nie moze byc (?)

^Nie zgodze sie tylko w jednym aspekcie :). ^Zetsu pokazal jedną technikę związaną ze swoim dojutsu (przypominjącą troche Byakugan/ale różną od niego ^Pewnie lepszą :D rzecz jasna).

Btw > ^Ostatnio sobie pomyslalam ze chcialabym zobaczyc jakąś kunoichi z Sharinganem :D ale chyba nie bedzie ku temu okazji niestety. A szkoda w sumie.

Z rzeczy 'na czasie' :) > chcialabym zobaczyc Orochimaru zatrzymującego Sasuke i mówiącego mu ze ta cala akcja z Sanninem w łóżku > była od początku zaplanowana przez niego i przez Kabuto :P. Życzyłabym sobie takze aby Sasuke pożądnie oberwał :) ^i oczywiscie by Orochimaru walke tą przeżył(!) > najlepiej by takze przeplataly walke retrospekcje.

#145 megari

megari

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 497 postów

Napisano 27 luty 2007 - 00:37

Oro-chana bez ubrania

Był przeciez :D
Pod prysznicem

Ale tamta scena mi sie raczej z Psychoza kojarzyla :D ale faktycznie niezle to i tak

Flower-chan

Oj tak i oby nie okazala sie mezczyzna :P Jakas silna kobitka by sie przydala.
Chcialabym zobaczyc jak w jakis okrutny sposob niszczy przeciwnika oczywiscie w imie milosci do swojego Lidera :P

Więcej Kabuto

No w kolejnych chapach licze na niego ze cos pokarze tylko mam nadzieje ze nie zginie no chyba ze w obronie swojego ukochanego mistrza :P no romantycznie by bylo :P

Co do Zetsu to mam cicha nadzieje ze pomsci swoich kolegow z Aka i kogos wykonczy z tych dobrych.

Ostatnio sobie pomyslalam ze chcialabym zobaczyc jakąś kunoichi z Sharinganem

Ja zawsze uwazalam ze Sakurze by do wlosow sharingan fajnie pasowal :D

Życzyłabym sobie takze aby Sasuke pożądnie oberwał :) ^i oczywiscie by Orochimaru walke tą przeżył(!) > najlepiej by takze przeplataly walke retrospekcje.

O tak!!! Sas niech blaga o litosc. A Orcio musi oczywiscie wyjsc calo a jego wspominek to wlasciwie jeszcze nie bylo wiec mile widziane.

Chetnie obejrzalabym wogole caly filler dziejacy sie w Oto gakure podczas treningu Saska przez te 2,5 roku. Moglby byc nawet na wesolo :D

#146 Chrno-x

Chrno-x
  • Goście

Napisano 27 luty 2007 - 10:08

Ja tam chciałbym zobaczyć trening Naruto/Sasuke/ sakura podczas tych 2.5 lat treningu. Chciałbym zobaczyć jak wkońcu każdy mógłby zobaczyć prawdziwą siłe Sasuke i Naruto nawet gdy walczyli w Dolinie Końca, bo to mnie cholernie wkurza :[ . Chciałbym zobaczyć twarz Kakashiego jak i z jakiego klanu pochodzi dokładnie bo można jedynie wnioskować że po części pochodzi z klanu Ucicha. Jak i chciałbym zobaczyć kim był ojciec Naruto bo sam się przecież nie spłodził :P. Ostatnio mi znajomy pokazał screen'a postaci która rzekomo jest......bratem Naruto O.o zbytnio w to nie wierze ale podobno to prawda jak tak to chce aby jakieś odcinki z nim zrobili które pokazują że to naprawde jego brat.

#147 Suna

Suna

    ~tard

  • User
  • PipPipPipPipPip
  • 1416 postów

Napisano 27 luty 2007 - 11:10

Chciałbym zobaczyć twarz Kakashiego jak i z jakiego klanu pochodzi dokładnie bo można jedynie wnioskować że po części pochodzi z klanu Ucicha.

Ja mogę tej informacji udzielić :) w takim razie ^poniewaz w mandze > sie ona pojawiła

Kakashi pochodzi z klanu Hatake (jego Ojciec był znanym shinobi dorównującym swą siłą Sanninom/i także pochodził z klanu Hatake oczywiscie). ^Na temat pochodzenia Kakashi'ego :) > istnieje nawet specjalny topik. ^Dorzuce link w razie czego :) -> http://senpuusociety...opic.php?t=5061

^Kakashi nie ma nic, w swoim pochodzeniu, wspólnego z klanem Uchiha ^co było wyjaśnione w mandze (chaptery od 234 okolo tzw.'Kakashi Gaiden'/ze swojej strony > bardzo polecam przeczytać :P ^to jedne z najlepszych chapterow mangi ^ ^ IMO). ^Znajduje sie w nich takze wytłumaczenie co do tego -> skąd posiada Kakashi Sharingan (i lepiej wedlug mnie samemu sie tego dowiedziec z mangi/niz przeczytac jako spoiler na forum.../a napewno w wielu miejscach na forum > jest to opisane).

Jak i chciałbym zobaczyć kim był ojciec Naruto bo sam się przecież nie spłodził :P

Osobiscie stawiam na to :) > ze Ojcem Naruta okaze sie być Yondaime :) oczywiscie :)

Ostatnio mi znajomy pokazał screen'a postaci która rzekomo jest......bratem Naruto O.o zbytnio w to nie wierze ale podobno to prawda jak tak to chce aby jakieś odcinki z nim zrobili które pokazują że to naprawde jego brat.

Nie wierz temu kumplowi :D
Ani w mandze/ani w anime -> nie pojawila sie nigdy zadna wzmianka na temat teoretycznego rodzeństwa Naruta ^a i nie ma (wedlug mnie) takze zadnego kandydata :) > mogącego się bratem ^czy nawet siostrą Naruta okazać :)

#148 Lexcas

Lexcas
  • Goście

Napisano 27 luty 2007 - 11:11

Co chyba nie wyklucza, że taka postac się moze pokazac ?

#149 Suna

Suna

    ~tard

  • User
  • PipPipPipPipPip
  • 1416 postów

Napisano 27 luty 2007 - 11:17

Co chyba nie wyklucza, że taka postac się moze pokazac ?

Zgadza się :). ^Ale wyklucza :) > mozliwosc aktualnego istnienia screena :) > tę postać przedstawiającego ^wedlug mnie.

#150 Gogol

Gogol

    ~bot

  • User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5068 postów

Napisano 27 luty 2007 - 12:00

Więcej Kurenai
Więcej Shino
Więcej Tobi'ego!
Więcej 12 Konoha ex-genins (Tak! Baka się nie zalicza, bo już znam, Sasek może być, bo nie wiadomo, czy go Oro na Jounina Dźwięku nie powołał)
WIĘCEJ GAIDENÓW
ŚMIERĆ SAKURY!!

ales sie wkrecił :P

^Nie zgodze sie tylko w jednym aspekcie :). ^Zetsu pokazal jedną technikę związaną ze swoim dojutsu (przypominjącą troche Byakugan/ale różną od niego ^Pewnie lepszą :D rzecz jasna).

taaa no oczywiscie :) tak daleki zasieg ze widzi swoje plecy :P

najlepiej by takze przeplataly walke retrospekcje.

nie wyobrazam sobie tej walki BEZ retrospekcji ;)

o rodzenstwie naruto rozmawiamy w innym topicu(Suna jaki dajesz przykład :P)
co do scen to jednak
przeszłosc hidana bo kishi potraktował go jak takie mieso armatnie ;)

#151 Suna

Suna

    ~tard

  • User
  • PipPipPipPipPip
  • 1416 postów

Napisano 27 luty 2007 - 14:46

^Nie zgodze sie tylko w jednym aspekcie :). ^Zetsu pokazal jedną technikę związaną ze swoim dojutsu (przypominjącą troche Byakugan/ale różną od niego ^Pewnie lepszą :D rzecz jasna).

taaa no oczywiscie :) tak daleki zasieg ze widzi swoje plecy :P

Nieprawda :)

^Dobrze wiesz :P że ta Zetsu technika >jest świetna :D ^A i są na to jaki mniej wiecej ma jego dojutsu zasięg :) > w mandze dowody ^ ^ i napewno nie jest on mały :P ^Przede wszystkim ta technika wydaje się mieć od Byakuganu lepsze właściwości (nie wliczając w to widzenia czakry przeciwnika oczywiście/bo tego akurat >może to dojutsu które ma Zetsu - nie zawierać).

o rodzenstwie naruto rozmawiamy w innym topicu

Racja :) ^a konkretnie w tym :) -> Korzenie Uzumakiego

Suna jaki dajesz przykład :P

Wiem :) ^Ale ->Musiałam odpisać XD jak zobaczyłam tamte pytania ^nawet wiedząc że to offtop XD *a tak szczerze mówiąc :) > to odpisałam > bo wiedziałam że i tak :) > ktoś do tego odpisze ^wczesniej czy później/o tyle że (jak to się zwykle zdaża...) z pretensją/a 'przy okazji' :p zarzuci wszystkimi najgorszymi spoilerami :D jakie mogłyby tych chapterów dotyczyć :)

przeszłosc hidana bo kishi potraktował go jak takie mieso armatnie ;)

Niezła metafora :)


^A Progeusz :) > rzeczywiście się wkręcił :D ^Mam nadzieje ze nie bedzie mial nam on później za złe xD tego spostrzeżenia :P

#152 Chrno-x

Chrno-x
  • Goście

Napisano 28 luty 2007 - 08:02

..........To widze że Manga bije na głowe Anime.......OMG widze że w lesie jestem huhu......nawet po obejrzeniu wszystkich odcinków anime, no nic to ja już nie chciałbym tamtych rzeczy aby były tylko już chce je przeczytać :D(kto ma linki do mangi z ostatnich 200 odcinków będe wdzięczny :P). Koniec Offtopa Suna też uważam że ojcem Naruto jest/będzie Yondaime, za bardzo są do siebie podobni z wyglądu, no i skąd by Yondaime na zawołanie z nikąd wziął małego brzdęca któremu zapieczętował Kyuubiego, to w anime jeszcze chciałbym zobaczyć jeżeli będie prawdą że Yondaime był jego ojcem :)

#153 Progeusz

Progeusz

    アナタ ♡

  • User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5884 postów

Napisano 28 luty 2007 - 18:18

Suna - mogłabyś podać kiedy Zetsu mniej więcej użył tej techniki? i czy użył jakiejś pieczęci/słów - bo to mogłaby być jego zwykła zdolnoś, taki ABL :) (za to uważam hasanie wśród krecików ^_^)
Chciałbym też zobaczyć jak zżera Wiśnię i zasadza ją w ogródku ^_^

^A Progeusz :) > rzeczywiście się wkręcił :D ^Mam nadzieje ze nie bedzie mial nam on później za złe xD tego spostrzeżenia :P

Jak mógłbym mieć coś za złe forumowej kunoichi? Nie byłbym sobą :P
Gogola też lubię, nawet mi pasuje, że ktoś mnie zauważa na tym forum ^_^

Co do najnowszych wydarzeń w mandze - nie chciałbym teraz walki, przecież Sanninowie się jeszcze na poważnie nie prali :P
Niech Kabuto jakoś sprytnie uciszy Emo Kida, będzie z nim spokój xD

Wężyk bez ubrania - Kaftu-Kaftu, Suna, megari, tu są jeszcze niepełnoletni (chociażby ja) xD

#154 Suna

Suna

    ~tard

  • User
  • PipPipPipPipPip
  • 1416 postów

Napisano 28 luty 2007 - 19:26

Progeusz i Chrno-x - troche chilloutu XD

Chrno rzeczywiscie powinien zmienic podejscie do osoby z którą dyskutuje, ale tez nie wydaje mi sie on byc osoba czepiajaca sie wszystkich wokolo, a zarazem nie wnoszącą, swoimi postami, nic do dyskusji...

Chyba najlepiej bedzie, jezeli ja wykasuje tego offtopa o trolach i innych stworach mitologicznych :D ^a Chrno sobie sprawe przemysli. I nie kłóćcie się :P


linki do mangi z ostatnich 200 odcinków będe wdzięczny :P

http://narutomania.com/ ^Tutaj są :) ^Trzeba sie zarejestrowac/ale jest za darmo :). ^Jak sie juz zarejestrujesz - chaptery są po lewej stronie w okienku 'Manga Downloads' :) ^wybierasz rzecz jasna 'Naruto'. ^Chapter nr 239 to pierwszy zwiazany z Kakashi Gaiden (= pierwszy który nie znalazl się w poprzednim sezonie anime).

Suna - mogłabyś podać kiedy Zetsu mniej więcej użył tej techniki?

Jasne :) ^Zaraz przekleje stosowny quote (fotki po kliknieciu na cyfry :P) ->

a najbardziej doinformowany jest Zetsu

Zgadzam się :) oczywiście XD ___i w 100% ^ ^ (!)

ja nie wiem, on się jakoś teleportuje poprzez rzeczy?

Przede wszystkim > używa on swojego bardzo unikatowego ^ ^ dojutsu > tutaj dokladnie widac jego(dojutsu) dzialanie -> 1 + 2 + 3 . ^Ponadto > uzywa on także techniki podróżowania pod ziemią ^także bardzo unikatowej :D oczywiście :) :P


i czy użył jakiejś pieczęci/słów - bo to mogłaby być jego zwykła zdolnoś, taki ABL :)

Kazde dojutsu jakie sie do tej pory w serii pojawialo -> wynikalo z ABL ^tak wiec najprawdopodobniej i w tym przypadku nie jest inaczej. Chociaz osobiscie zakladam :) > ze akurat to dojutsu :D ktore Zetsu posiada :) > moze wynikac z czego innego ^ ^ . Ale nie o tym tutaj :P ^A pieczęci użył :) ^ale do Byakuganu tez sie uzywa pieczęci/więc to (ze jej użył) chyba ma tylko znaczenie dla mnie :P wizualne ^pozatym - raczej nic nie zmienia.

Chciałbym też zobaczyć jak zżera Wiśnię i zasadza ją w ogródku ^_^

Nie ma mowy :D
Niech ona sie trzyma od niego z daleka :P

Niech Kabuto jakoś sprytnie uciszy Emo Kida, będzie z nim spokój xD

Tez bym wolala by to Kabuto wykonczył emo-prince'a >< ^ale niestety :) > marne są na to szanse. ^Dlaczego tak :) > wyjasnie za chwile w topiku Kabuto poswieconym. ^W kazdym razie wątpie by walka miala sie zakonczyc SPOILER dla Dźwiękowych jakoś pomyślnie O_o ^Oro jest w starsznym stanie ^wyglada na to ze aktualny kontener już calkowicie go odrzucił >< KONIEC SPOILERA

Co do najnowszych wydarzeń w mandze

Co do najnowszysch wydarzen w mandze :) > to ja juz nie moge sie doczekac sceny w której SPOILER Orochimaru jako dziecko stoi nad grobem swoich rodziców z Sarutobim. KONIEC SPOILERA ^W zasadzie po tym jak przeczytalam opis tej sceny w spoilerze -> moge powiedziec ze bez wątpienia jest to jedna ze scen ^ktore od zawsze chcialam zobaczyc (nawet pisalam o tym chyba gdzies na poprzednich stronach tego tematu/wylaczajac opcje z gravem jedynie).

#155 Chrno-x

Chrno-x
  • Goście

Napisano 01 marzec 2007 - 10:22

Dzięki za link, jestem wdzięczny :D . Aha nie wiem pod jakim względem mam wyluzować, no ale postaram się pisać.....hmm.....łagodniej? Czy chcielibyście aby w mandze/anime pokazali jakoś dogłębniej historie pewnych postaci jak chociażby Kabuto? nie wiem czy w mandze coś było na ten temat, w anime jedynie mówili że został adoptowany przez Medical Shinobi, mimo że wtedy fabuła by znowu się rozciągnęła(chyba że wstawili by to w nieszkodliwy sposób dla głównej fabuły Naruto)ale łatwiej by było zrozumieć postępowanie niektórych postaci, może to i naciągane ale nawet chciałbym aby takie motywy były ukazane, wkońcu chyba nie tylko ja czekałem na to czy dadzą historie Kakashiego do anime(zamiast tego dali nudne zapełniacze ).


P.S. Wiem że to może być spoiler do mangi/anime ale kim jet Emo Prince o którym mówicie? =_=' w anime nie pamiętam aby ktoś taki był....

#156 Suna

Suna

    ~tard

  • User
  • PipPipPipPipPip
  • 1416 postów

Napisano 01 marzec 2007 - 10:33

Aha nie wiem pod jakim względem mam wyluzować, no ale postaram się pisać.....hmm.....łagodniej?

Chodziło o temat Madary. ^Troche sie niektórzy zbadtripowali :p ze taki byles zawzięty. A ja mialam racje :D oczywiscie ^jak zwykle zreszta :P

Czy chcielibyście aby w mandze/anime pokazali jakoś dogłębniej historie pewnych postaci jak chociażby Kabuto?

Jasne :D

nie wiem czy w mandze coś było na ten temat, w anime jedynie mówili że został adoptowany przez Medical Shinobi, mimo że wtedy fabuła by znowu się rozciągnęła

W mandze było na temat Kabuto niewiele więcej niz w anime.

wkońcu chyba nie tylko ja czekałem na to czy dadzą historie Kakashiego do anime(zamiast tego dali nudne zapełniacze ).

Prawdopodobnie jednak był to ruch przemyślany i zamierzony. Twórcy anime bardzo mozliwe ze poprostu nie mogli wrzucic Kakashi Gaiden jeszcze teraz. Pisalam o tym ostatnio w dziale Naruto Anime gdzies. ^W kazdym razie jak przeczytasz juz mange :) > zorientujesz sie pewnie dlaczego :) ^a jezeli nie - wtedy Ci napisze ^ ^

Wiem że to może być spoiler do mangi/anime ale kim jet Emo Prince o którym mówicie? =_=' w anime nie pamiętam aby ktoś taki był....

To Sasuke XD

#157 Progeusz

Progeusz

    アナタ ♡

  • User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5884 postów

Napisano 02 marzec 2007 - 02:21

Suna, dzięki za te linki z Zetsu, chyba bym czytał całego Shippuudena po kolei xD
A jeśli w mandze stanie się to, czego boją się wszyscy czytający spoilery...
To stracę cały szacunek do MK :/
A to z retrospekcją rzeczywiście bardzo ciekawe, chciałbym teraz ze 2 chaptery o przeszłości tego zagrożonego pana (jak było z Emo w Valley of the End) i żeby liczba ofiar śmiertelnych była taka sama w obu przypadkach.
Ciężko nie spoilerować xD
O właśnie - gdzie się ustawia biały kolor?

BTW - Suna, masz za dużą władzę xD
Chociaż... lepszy edit, niż kasowanie :D
Tym bardziej, że tamto już właściwie było niepotrzebne :)
No dobra, miej sobie tą władzę ^_^
Ehh... zawsze na Twoim... :P

A można dostać uprawnienia do kasowania swoich postów? Oczywiście pod warunkiem, że nie robi to dziury w dyskusji. Bo mi się wydaje so troublesome... pytanie modków o łaskawy delete xD
Tzn. na razie tego nie planuję, ale może się kiedyś przydać :P

Odpiszę Ci na to wszystko na pm, a tego posta później skasuje poniewaz jest kompletnie nie na temat :P . ^A tamtego posta musiałam zedytować, poniewaz byl on niezgodny z regulaminem :P //EDIT by Suna

#158 Dakki

Dakki

    ~tard

  • User
  • PipPipPipPipPip
  • 1439 postów

Napisano 03 marzec 2007 - 12:58

Gogol napisał/a:
przeszłosc hidana bo kishi potraktował go jak takie mieso armatnie ;)
Niezła metafora :)

Dajcie spokój... jak już wiele razy pisałam - rozwój tamtych wydarzeń, był dla mnie nie do przyjęcia ~~ ale nie o tym... Może w tedy - przydałyby się jakieś dodatkowe informacje. Ale na obecnym etapie - brzmiałyby one - jak odgrzewane kotlety. Niech zostawia mojego Hidana, tam gdzie leży. Kolejnych popisów super IQ wiadomej postaci bym nie zniosła. A za parę lat, czy nawet dziesięcioleci - Jashin wspomoże swojego wyznawcę. Chociaż to faktycznie było dziwne - najpierw - ni z tego, ni z owego - wprowadzać jakiegoś boga, a potem - niczego nie wyjaśniając - zwyczajnie zerwać watek.

Z tego, co chciałabym zobaczyć - śmierć Naruto! - i mowie to jak najbardziej poważnie. Widzę to tak - dorosły Naruto, będąc na dobrej drodze by zostać hokage (np. przeddzień, albo w dzień mianowania) - wszyscy myślą, ze jakieś niebezpieczeństwo, zostało już ostatecznie zażegnane. Jednak cos sobie za późno uświadomili - efekt jest taki, ze nie upieczony jeszcze - hokage - staje do walki z potężnym przeciwnikiem. Wygrywa, ale zostaje ciężko ranny. Oczywiście starają się go uratować - jednak ten ginie (no ten motyw powtarzania się - tak lubiany przez Kishiego ~~). I teraz mam dwa rozwiązania - albo Naruto otrzyma tytuł pośmiertnie, albo mamy przeskok w czasie - w którym okazuje się, ze ok 60 letni obecny Hokage jest synem Naruto i (najlepiej) Hinaty.
Takie kiczowate, naciągane i wymyślone na poczekaniu - ale jak dla mnie - na swój sposób - urocze - i nawet, jakoś pasujące do tej mangi...

#159 jiray

jiray

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 132 postów

Napisano 14 marzec 2007 - 20:19

* Przeszłość Yondaime
* Rozwinięcie watku milosnego Hinaty z Naruto :)
* Pare fragmetów z treningu Naruto pod okiem Jiraya
* Walke Naruto z Saske w obecnym stanie ich sił
* Smierc oro~ z rak Naruto
* W koncu jakas nowa porzadna technike opanowana przez naruto

Rancia,

śmierć Naruto!

No to jest urocze ? no bez przesady :P za bardzo lubie ta postac i jej zmagania ze wszelkimi przeciwnosciami zeby w przed dzien jego mianowania na Hokage mialby zginac bylo by to dla mnie okropne uwienczenie calej serii, ktora tak bardzo lubie.
Aczkolwiek sam pomysł Syna Naruto

(najlepiej) Hinaty

Bardzo mi sie podoba ;) i jestem jak najbardziej za :)

#160 Olgaaa

Olgaaa
  • Goście

Napisano 14 marzec 2007 - 22:47

A ja bym chciała zobaczyć walke Saska i Itacza, ale jakąś taką wyrównaną, bo to co się działo w 84-85 epie (chapteru nie pamiętam xP) to jakaś żenada nie walka była ^^
No i oczywiście nadal na pierwszysm miejscu u mnie stoi śmierć Sakury i Kabuto (jakoś mi do gustu nie przypada xP)

#161 Progeusz

Progeusz

    アナタ ♡

  • User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5884 postów

Napisano 16 marzec 2007 - 22:30

Patrząc na ostatnie chaptery, to ja chcę jeszcze kiedyś zobaczyć spoiler -> Oro...

* Pare fragmetów z treningu Naruto pod okiem Jiraya

W szczególności :)

#162 BlackMayo

BlackMayo
  • Goście

Napisano 18 marzec 2007 - 10:55

Ja bym chciała zobaczyć:
-śmierć Ino!
-śmierć Sasuke!
-Hinatke która nie mogąc juz dłużej tłumić w sobie uczuć zaczyna molestowac Naruta
-Naruto zachwyconego tą sytuacją
-Shino popsikanego muchozolem
-Więcej Kiby!!!
-Twarz Tobiego
-Sakure i Sai`a razem

Nie zniosłam bym sytuacji:
-Io i Sai razem
-Sasuke ma happy end

A Narut i tak zostanie Hokage,czy to się nam podoba czy nie,Kishi nie zakończył by serii naczej

#163 Dragonist

Dragonist

    nice people swallow

  • @ANBU
  • 1325 postów

Napisano 18 marzec 2007 - 13:00

Chciałabym zobaczyć....
Kolejne spotkanie Saska z Narutem : >
Jak Naruto ma 9 ogonów
Jak ujawnia się reszta Akatsuki
Jak Naruto zostaje Hokago, ofkorz :>
Jak Sasuke wraca do wioski, chociaż nie wierze że tak się stanie... ale to mogłoby być ciekawe

#164 Emilly

Emilly
  • Goście

Napisano 18 marzec 2007 - 17:14

Jakby naruto miał 9 ogonów to chyba by go rozerwało na szczępy..
Ja bym żeby na końcu była jakaś mega walka i niewiadomo jak się skończyła a potem nagle oni wszyscy o 20 lat starsi i koniec anime... :D

#165 luna_white

luna_white

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 366 postów

Napisano 18 marzec 2007 - 17:21

Jakby naruto miał 9 ogonów to chyba by go rozerwało na sztrzępy..

Wcale nie, jak Gaara mógł przyjąć formę Shukaku, to Naruto moze przyjąc 9-ogonową formę liska
Ja bym chciała zobaczyć zmartwychwstanie Orcia. nudno zrobiło się bez niegoT.T

#166 randal20

randal20

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 269 postów

Napisano 18 marzec 2007 - 17:29

* Śmierć Hinaty!!
* SakuNaru
* Sasu kopie dupe Naru
* Łasic Dostaje w Dupe od Sasu
* Mine Naruto gdy dowiaduje sie że Yonek to jego stary
* InoSai
* ShikaTema + ich potomstwo :P
* Gaara + jego uczennica
* Kogoś z Klanu Kaguya

To tyle jak narazie :P

#167 Kara

Kara
  • Goście

Napisano 19 marzec 2007 - 09:54

* Sasu kopie dupe Naru
* InoSai
* ShikaTema + ich potomstwo :P
* Gaara + jego uczennica
* Kogoś z Klanu Kaguya


Hell yeah xD Po pierwsze: Sasu kopie tyłek Naru: Ktoś w końcu musi >XD
Po drugie: InoSai > dwa dzikusy, pasowałyby do siebie ;>
Po trzecie: Jestem za tym pairingiem od samego początku więc YES! XD
Po czwarte: Tak, przydałby się ktoś w końcu Gaarze ;]
Po piąte: Klan Kaguya jest na tyle ciekawy/intrygujący że bardzo chętnie bym zobaczyła kogoś walczącego jak Kimi ;>

No widzisz, Ciastek, prawie we wszystkim sie zgadzamy >XD

#168 megari

megari

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 497 postów

Napisano 19 marzec 2007 - 22:29

No widzisz, Ciastek, prawie we wszystkim sie zgadzamy >XD

A ja sie z wami absolutnie nie zgadzam :P

Scena ktora chce zobaczyc to oczywiscie wielki powrot Orcia :D i baty dla Sasu by Itas :D
Oprocz tego troche ciekawych retrospekcji Akowcow i Kabusie.

Śmierć Hinaty!!

Z tym ewentualnie moge sie zgodzic :P

#169 jiray

jiray

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 132 postów

Napisano 20 marzec 2007 - 14:17

luna_white,

Ja bym chciała zobaczyć zmartwychwstanie Orcia. nudno zrobiło się bez niegoT.T

No wiesz raczej napewno tego nei zobaczymy ;) życie toczy sie dalej ;) ....

#170 Akane171

Akane171
  • Goście

Napisano 21 marzec 2007 - 23:07

+ Sasiek kontra Itach-> Sasiek wyciąga katanę, krzyczy: "Buhahaha! Oto moja zemsta!" i nadziewa się na miecz. Itach wrzeszczy "Oł noł! Straciłem sens życia!" i rzuca się do morza, względnie dużego jeziora.

A na bardziej poważnie:
+Naruto kończy żywot w bardzo spektakularny sposób
+Shika pędzi szczęśliwy żywot pod pantoflem Temari
+Sai zaczyna ubierać się jak facet
+Kakashi porzuca mędrkowanie i idzie przypakować na siłownię
+i ogólnie seria mogłaby się skończyć pesymistycznie: totalna demolka, sianie zniszczenia, śmierć głównych bohaterów, lis na wolności, Akatsuki górą etc. xD (jej, marzenia...)

#171 Chrno-x

Chrno-x
  • Goście

Napisano 22 marzec 2007 - 08:21

Chciałbym aby w Shippuudenie dali Kakashi Gaiden ze świetnym utworem gdy [Spoiler] Obito ginie i Kakashi dostaje od niego w prezencie Sharingana XD .
Śmierć Gokage XD kurde jak ona mnie wkurza i tak bardzo bym chciał aby ją Itachi zabił :D.
Sai z Yamato zabijają w pięknym stylu Kisame XD.
Porządna walka dwóch Mangekyou Sharinganów XD

#172 BlackMayo

BlackMayo
  • Goście

Napisano 23 marzec 2007 - 10:12

Sai z Yamato zabijają w pięknym stylu Kisame XD.


Oh yeah,to by było fajne,Kisame jest wkurzający.
A ja bym jeszcze chciała zobaczyć jak Akamaru laduje na Naruto w ten sam sposób jak Aleksander(pies) na Edwardzie w Fullmetal alchemiście. Smiesznie by to wyglądało.

#173 KiraChan

KiraChan
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2007 - 17:06

A ja chciałabym zobaczyć:
1) Powrót Gaary XD i jego ponowne spotkanie z Naruto ^.^.
2) Jak Sakura dokopuje Sasuke i udowadnia mu, że się zmieniła ^^.
3)Fajnie by było, gdyby okazało się, że Tobi to naprawde Obito *.*. Chciałabym zobaczyć reakcję Kakashiego...

#174 Ched

Ched
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2007 - 17:18

1. jak poprzedniczka - Gaarę. Bo tak.
2. - akcję teamu Hinata-Shino-Kiba. Jakoś nigdy nie pokazano dokładniej, jak radzą sobie wspólnie.
3. Lee. Niby się pojawił i może cztery kwestie miał. Chcę zobaczyć postępy! I pijaną pięść!
4. Tsunade, która walczy, a nie siedzi i siedzi. Od tego jest! Robota papierkowa nie ucieknie.
5. Saia, który ma na sobie bluzkę zakrywającą brzuch >.>'

#175 BlackMayo

BlackMayo
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2007 - 20:02

5. Saia, który ma na sobie bluzkę zakrywającą brzuch >.>'


Ma codzienną bluzke która ten brzóch zasłania. I wyglada w niej lepiej:)

Z każdym chapterem chce coraz bardziej team 8...