Skocz do zawartości

Senpuu Society :: Forum o anime i mandze używa cookies. Przeczytaj Privacy Policy w celu uzyskania więcej informacji. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć guzik po prawej:    Akceptuję użycie cookies
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Zdjęcie

^sceny, które chcielibyście zobaczyć


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
637 odpowiedzi w tym temacie

#176 KiraChan

KiraChan
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2007 - 13:14

3. Lee. Niby się pojawił i może cztery kwestie miał. Chcę zobaczyć postępy! I pijaną pięść!

O właśnie! Chcę zobaczyć pijanego Lee XD...

#177 Annemon

Annemon
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2007 - 15:29

- Hinata-Naruto, już nie mogę na tę biedaczkę patrzeć jak się męczy
- Neji'ego przejawiającego zainteresowanie płcią przeciwną a nie tylko trening, trening
- Tsunade w walce, faktycznie się zasiedziała ostatnio

#178 sn00p

sn00p

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 116 postów

Napisano 11 kwiecień 2007 - 20:27

hmm co chcialbym zobaczyc? duzo tego jest ale zeby sie nie rozpisywac to najbardziej chcialbym zobaczyc:
Jak Naruciak wypuszcza Liska i niszcza Konohe (hardkor) rozwalaja akatsuki (melanz) i zabijaja sasu (yeah :P)
a potem zyja dlugo i szczesliwie (rox!!!) >D

#179 Jinchuuriki

Jinchuuriki
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2007 - 20:31

ja chcialbym zobaczyc walke Jaraiyi :D tylko z kims naprawde dobrym :) no i walke Naruto, zeby pokazal swoje nabyte bo TS umiejetnosci :)

Annemon, walke Hinata-Naruto mowisz... ale to chyba walke lozkowa :D (btw. mogliby walczyc na powaznie to by wkoncu wiekszosc forum odeszla od przekonania co do ich przyszlego zwiazku :D)

#180 Annemon

Annemon
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2007 - 21:55

Annemon, walke Hinata-Naruto mowisz... ale to chyba walke lozkowa :D


Hm, nie chodziło mi walkę XD Raczej o związek XD Wyraziłam się niejasno XDDDDD

#181 Dragonist

Dragonist

    nice people swallow

  • @ANBU
  • 1325 postów

Napisano 11 kwiecień 2007 - 22:01

A ja myślę, że zobaczymy jak Lis się wydostaje spod kontroli. Nosz cholera, po coś on tego demona ma xDD
Hahaha, hardcore! To coś, co lubię najbardziej. Miau x33

#182 Micek

Micek
  • Goście

Napisano 19 kwiecień 2007 - 18:07

Tak najbardziej chcialbym (co następuje):
-Naruto i Hinata razem !!
-Sasuke błaga( płacze ) o litość na widoku całej Konohy, a po jego zbłażnieniu ten KTOS niesamowicie brutalnie i bez litości zabija Sasuke, a najlepiej jakby tym kimś była by Sakura !!
-Sakura kocha się w NAruto ale już za póżno! Naruto z Hinatą są na zabój zakochani :)

#183 sn00p

sn00p

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 116 postów

Napisano 19 kwiecień 2007 - 18:10

jak naruto z liskiem niszcza wszystkie 5 glownych wiosek, rozwalaja AL i zabijaja sasuke :P
miodzio :P

ale deidara przezyl xD

#184 L

L

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 233 postów

Napisano 19 kwiecień 2007 - 18:57

- Jakiś gaidenek z młodości Sanninów, epizod z misji wojennej, lub coś w ten deseń
- Dłuuuuuższy flashback z Yondaime - koniecznie
- NaruHina
- Hiraishin w wykonaniu Naruciaka
- Itacha przecierającego podłogę emo-princem
- Hinata vs. Flower-chan

Nie chcę natomiast zobaczyć twarzy Kakashiego - to tak strasznie wszystkich rajcuje, a IMO obdarłoby tę postać z tajemniczości.

#185 Emilly

Emilly
  • Goście

Napisano 19 kwiecień 2007 - 19:04

Karin rozkochuje w sobie Saska.. Wykorzystuje go i porzuca.. Ten zrozpaczony wpada w ramiona Sakury a ta dochodzi do wniosku że kocha naruta ale tamten jest z Hinatą..

#186 Micek

Micek
  • Goście

Napisano 19 kwiecień 2007 - 19:52

Ogólny wniosek? Najlepiej jak by Sasuke upokażająco umarł :D

#187 Wons

Wons
  • Goście

Napisano 19 kwiecień 2007 - 19:59

Ogólny wniosek? Najlepiej jak by Sasuke upokażająco umarł :D

Najlepiej zabity przez Konohamaru....

#188 Suna

Suna

    ~tard

  • User
  • PipPipPipPipPip
  • 1416 postów

Napisano 19 kwiecień 2007 - 20:11

Ogólny wniosek? Najlepiej jak by Sasuke upokażająco umarł :D

Najlepiej zabity przez Konohamaru

Ktory by mu wkrecił yaoi z Naruto. Sas z pewnoscia :) > by umarł z wrażenia XD

[ Dodano: 19-04-07, 20:14 ]
Btw. Co jeszcze do ogólnego wniosku > to w 100% sie zgadzam :PPP

#189 Emilly

Emilly
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2007 - 22:48

TAK!! TAK!! TAK!!
Zabić dziada i to jeszcze tak żeby nikt za nim nie tęsknił..

#190 Sakon

Sakon
  • Goście

Napisano 02 maj 2007 - 16:02

W kolejności od najbardziej upragnionego
*śmierć Sasuke obojętnie kto obojętnie kiedy tylko krew na podłodze i twarz tego peda...z grymasem (mamo po co ja wogóle istniałem)
*Naruto + Hinatka

#191 Kiba_nuker

Kiba_nuker
  • Goście

Napisano 02 maj 2007 - 18:56

Nie wiem czy to możliwe ale ja bym chciał zobaczyć takie zakończenie-
Naruo chodzi z hintą przez jakiś czas aż w walce z sasuke (który ginie z ręki naruto przez przypadek-jakaś śmiercionośna technika;p) traci kontrole nad lisem który sie uwalnia i zaczyna niszczyć wioski itp...kiedy lis zbliża sie do Wioski naruto staje do walki z lisem na oczach wszyskich i zwycięża go ginac przy tym lub takie bardziej lightowe zakończenie-przeżyje i zobaczymy jakieś love story z hinatą a później nowe odcinki:D:D:D heheheh

#192 Yamada

Yamada

    ~random

  • User
  • Pip
  • 71 postów

Napisano 02 maj 2007 - 19:04

-Śmierć Hinaty (aczkolwiek nierealne,a szkoda)
-Scenę zazdrości między naszą cudownym trio
-Zobaczyć matkę Naruciaka
-Scenę w której pokazują jak to "Itachi wybił cały klan"

#193 kumiko_^^

kumiko_^^

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 547 postów

Napisano 02 maj 2007 - 19:39

Po pierwsze:
1. Prawdziwą twarz Kakashiego( z tym chyba będzie mały problem xD)
2.

ShikaTema + ich potomstwo :P

3. Naruto+ Hinata ^^
4. Śmierć Ino xD
5. Twarz Tobiego xD
6. Matkę Naruciaka xD *_____*

#194 BlackMayo

BlackMayo
  • Goście

Napisano 02 maj 2007 - 20:24

*śmierć Sasuke obojętnie kto obojętnie kiedy tylko krew na podłodze i twarz tego peda...z grymasem (mamo po co ja wogóle istniałem)
*Naruto + Hinatka


Myślimy w tem sam sposób widocznie:)

Matkę Naruciaka

Też jestem ciekawa.

A ja bym chciała zobaczyć jeszcze...
Walke Karin i Sakury.
Ale nie taką zwykła,tylko taką:
Dziewczęta ciagalą się za włosy i krzyczą:
"Sasuke jest mój!!!"

Śmiesznie by było...

#195 Fanyy

Fanyy
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 00:17

A ja bym chciała zobaczyć:
1. Sakurę w jej naturalnym kolorze włosów...
2.Wreszcie Sasusaku
3. Oczywiście Naruhinę
4.Czy Tobi to Obi ;P
5. Jak konohamaru umiera (jak cała jego rodzina)
6. Jak Tsunade wygląda nieodmłodzona 8D
7. Przeszłość Yondiego i rodzine naruciaka ;P

#196 Xerox

Xerox
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 13:06

1. Smierć Sasuke i Itachiego (jak najszybciej dodam)
2. Gaara, Kankarou, Shino, Rock Lee i Kakashi zabijają kogoś z akatsuki (kazdy 1 vs 1)
3. Sugetsu zabity przez Kisame (bo święty miecz Zabuzy ruszył chu* jeden)
4. Shikamaru i Temari na randce (w ramach śmiesznego chaptera)
5. Naruto i Hinata ślub
6. Naruto Hokage :D

#197 Sakon

Sakon
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 13:07

Aha Sasuke+Kabuto+Orochimaru --->nieoszukujmy sie co oni mogli robić

#198 Sharik

Sharik

    Ka-mai

  • User
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2079 postów

Napisano 03 maj 2007 - 15:10

Apdejtuje swoja liste o nastepujace wydarzenia:

- Zmartwychwstanie Orochimaru.
- Przygodo Orochimaru w przyszłości.
- Wiecej akcji Shikamaru-Temarii.
- Mniej dragonbolowych wstawek, a wiecej ninja i pieczęci.

#199 Xerox

Xerox
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 18:47

Tak najbardziej chcialbym (co następuje):
-Naruto i Hinata razem !!
-Sasuke błaga( płacze ) o litość na widoku całej Konohy, a po jego zbłażnieniu ten KTOS niesamowicie brutalnie i bez litości zabija Sasuke, a najlepiej jakby tym kimś była by Sakura !!
-Sakura kocha się w NAruto ale już za póżno! Naruto z Hinatą są na zabój zakochani :)


Masz rację śmierć Sasuke była by piękna z 100 razy bym oglądał :D

#200 rendan

rendan
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 18:55

Sceną, którą chciałbym ujrzeć to upokorzenie Sasuke, a potem jego odmienienie. Żeby był taki jak reszta Konohy. Jego śmierci bym nie chciał. Nienawidzę go, ale śmierci nie życzę nawet największym wrogom.
Ale najbardziej chciałbym zobaczyć moment gdy Naruto jest z Hinatą.

#201 lazy_shikamaru

lazy_shikamaru
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 19:03

Ja bym chciała zobaczyć:
1.Co Kakashi kryje pod maską( oczywiście, oprócz tej drugiej maski...)
2.Zgodę pomiędzy braćmi Uchiha( a co tam!)
Nio to chyba tyle...

#202 kumiko_^^

kumiko_^^

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 547 postów

Napisano 03 maj 2007 - 19:14

2.Zgodę pomiędzy braćmi Uchiha( a co tam!)

He he, ale to chyba nie jest możliwe, sądząc po relacjach między nimi. Ale jak to się mówi, każdemu powinno się dać drugą szansę xD, może Itachi ją otrzyma? ^^

#203 lazy_shikamaru

lazy_shikamaru
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 19:18

Hehe, Kumiko, jak fajnie byłoby zobaczyć scenę w stylu:
'Cześć Sasuke! OMG jak ty wyrosłeś!
Och, Ita, gimme a hug!
(Kisame:chlip, chlip, ale się wzruszyłem...)'
To by mocne było...

#204 kumiko_^^

kumiko_^^

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 547 postów

Napisano 03 maj 2007 - 19:24

lazy_shikamaru, no tak xD.... Ale z drugiej strony nie ma na co liczyć xD Zwłaszcza na wybuch euforii Kisame'go ^^

#205 lazy_shikamaru

lazy_shikamaru
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 19:28

Ehh, pomarzyć zawsze można... Ale jednak skrycie wierzę, że Kisame jest bardzo wrażliwym człowiekiem(tj. rybą^_^)...Taka scenka miałaby chyba sens(hihi- odkryć prawdziwą osobowość Rybki)..

#206 Kayoko

Kayoko
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 19:30

hmm...

1.Itachiego przejawiającego trochę uczuć... Może być nawet "jesteś spoko" powiedziane do Kisame XD musze przecież na czymś opierać wiare, że Itachi jest jeszcze człowiekiem :D
2. uśmiechnięte, wspólnie gadające kuzynostwo Hyuuga (Hinata x Neji)
3. śmierć Sasuke
4.itachiego w samych gatkach >D (np. scena po prysznicem^^)
5. radosnego Neji'ego
5. Kibe, który mówi a nie DRZE MORDE xD
6. Shino bez okularów
7. Tsunade ze stanikiem=='

#207 rendan

rendan
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 19:36

7. Tsunade ze stanikiem=='


To chyba nie możliwe, bo wątpię, że to coś co zrobili z jej biustem, mieści się w staniku. Chyba, że robią na zamówienie. :P

#208 lazy_shikamaru

lazy_shikamaru
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 19:43

to coś co zrobili z jej biustem


Nie 'to coś', tylko rozmiar pokroju Pameli Anderson:P

Chyba, że robią na zamówienie. :P

Taa, jakby miała uszyć, to chybaby zbankrutowała:
1.Ilośc materiału= 1 ośmioosobowy namiot
2. nici(a raczej porwóz służący do zszycia)
3. Kilometr drutu(push-up!!)
4. Praca włożona w uszycie:)
Podsumowując, po prostu jej się nie opłaca^_^

Ale scena Tsunade w staniku( lub takowy szyjąca) byłaby ciekawa( hehe, niech się trochę pomęczy^_^)
A co powiecie na scenę, w której Jiraiya zaczepiony przez ładną kobietę nie zaczął się ślinić?^_^

#209 Xerox

Xerox
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 19:47

to coś co zrobili z jej biustem


Nie 'to coś', tylko rozmiar pokroju Pameli Anderson:P

Chyba, że robią na zamówienie. :P

Taa, jakby miała uszyć, to chybaby zbankrutowała:
1.Ilośc materiału= 1 ośmioosobowy namiot
2. nici(a raczej porwóz służący do zszycia)
3. Kilometr drutu(push-up!!)
4. Praca włożona w uszycie:)
Podsumowując, po prostu jej się nie opłaca^_^

Ale scena Tsunade w staniku( lub takowy szyjąca) byłaby ciekawa( hehe, niech się trochę pomęczy^_^)
A co powiecie na scenę, w której Jiraiya zaczepiony przez ładną kobietę nie zaczął się ślinić?^_^









Ludzie wyluzujcie Tsunade nie ma za dużego biustu. Ma idealny biust :D
Za duzy biust widziałem w takim filmie........ Domyślacie się jakim ;p

#210 Sasuke21

Sasuke21
  • Goście

Napisano 03 maj 2007 - 19:48

Ja bym chciał zobaczyć:
1. Sakure zakochaną w Lee!!!
2. Naruto jak trenuje z Orochimaru (może przystąpi kiedys do niego)