Skocz do zawartości

Senpuu Society :: Forum o anime i mandze używa cookies. Przeczytaj Privacy Policy w celu uzyskania więcej informacji. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć guzik po prawej:    Akceptuję użycie cookies
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Co was zachęciło do czytania i oglądania Naruto?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
902 odpowiedzi w tym temacie

#631 waldoch123

waldoch123

    ~random

  • User
  • Pip
  • 28 postów

Napisano 17 grudzień 2007 - 21:39

Ja zainteresowałem naruto stosunkowo niedawno, stało sie to podczas minionych wakacji. Pierwszy raz spokałem sie z Naruto na forum pewnej gry mmo, tam sporo użytkowników interesowało sie Naruto. Zaciekawiło mnie to. Wpisałem hasło "Naruto" w wyszukiwarce. Przeczytałem ogólny zarys fabyły i... nie zaciekawiło mnie. Sama tematyka nie wydała mi sie nazbyt ciekawa-ninja. . Kiedy podłączyli mi kablówke, otrzymałem wraz z nią ...Jetixa! A na nim? Naruto! I znowu mi sie nie spodoboało. Ignorowałem Naruto na jestix przez jakis czas, pewnego wieczoru z nudów postanowiłem obejrzeć(akurat leciał pierwszy ep). No i dopiero wtedy sie przekonałem co do Naruto. Zaczynały sie wakacje. Wiadomo wkacje, jeżdziło sie nad jezioro po drodze rozmowa zeszła na temat " Co ostatnio dobrego oglądaliście?" No to ja mówie ze naruto, takie anime. I odziwo kumpel też to ogląda! Szok! U mnie w klasie czy w szkole anime jest traktowane jako przejaw dziwactwa i dziecinnosci. Kumpel wręczył mi 8 płytek dvd ze wszystkimi odcinkami i kinówkami. No i sie zaczeło. Oglądałęm dzień i noc. Mangę zaczołem czytac gdy nie mogłem wytrzymac z ciekawości, musiałęm wiedzieć co sie wydarzy. To moja historia.

#632 Neji_81

Neji_81
  • Goście

Napisano 17 grudzień 2007 - 22:20

ja zainteresowałem się !! jak kiedyś byłem u kolegi !! później sam zacząłem ściągać odc !! i tak mam wszystkie odc z całej 1 seri !! a tera ściągam shinppudena mam już 34 odc !!

#633 Siembi

Siembi

    ~random

  • User
  • Pip
  • 18 postów

Napisano 20 grudzień 2007 - 00:05

Ja zaczelem ogladac Naruto dzieki koledze...Na poczatku zdawalo mi sie troche smieszne, mozna powiedziec ze mi sie nie podobalo, ale gdy zaglebilem sie w fabule i historie postaci, calkowicie sie zakochalem w ty Anime :)

Edit:

Moze bardziej rozwine swoja historie ^,^, To tak z manga i Anime od malego nie mialem duzo wspolnego. Jako lepek bylem zagorzalym fanem Dragon Balla i to tylko tyle.Bylem wyznawca cytatu: "Co ty nie ma nic lepszego niz Dragon, reszta to...".Kolega zaczal ogladac, mowil mi ze super ale ja dalej swoje(reszta to...xD).Dobra i tak mi mowil i namawial, i namawial...xDAz wkoncu, wieczorem pewnego pamietnego dnia gdy moja mama grala w pasjansa xD a ja nie mialem co robic, wlaczylem Jetix a tam!! Naruto, mowie -no nie wszedzie Naruto.Dobra zmusilem sie i ogladnelem pierwszy Ep...Poczatek...Myslalem co za rzenada, maly blondynek lata i maluje posagi jakies...Dobra ogladam dalej no i...Akcja Mizuki, Iruka, Naruto i impuls!!!Ta muzyka, ta akcja, Kage Bunshin no Jutsu mowie fajne!! Spotkalem sie z kolega i mowi ze na necie sa oryginalne odcinki, po Japan ktore sa duzo lepsze nie okrojone i ogolnie wypas...No to mowie sobie sciagne zobacze i sie zaczelo...Pozniej Zabuza, Haku, chwytnelo mnie za serce i sie pochlonalem calkowicie.Sciagalem Naruto wszedzie, w szkole na praktykach gdzie sie dalo, ogladalem calymi dniami(co odzwierciedlilo sie w nauce, ale nie bede tego rozwijal xD)...Ogladam do dzisiaj, ale juz bardziej z glowa...Byl maly kryzys, co ja mowie nie maly, nie ogladalem pare miesiecy, wrocilem dosc nie dawno i nadrobilem Shippuudeny, akcja Sakura, Babcia, Sasori, no i Uscisk dloni Naruto i Gaary i znowu poczulem to cos mozna powiedziec ze wrocilem z dalekiej podrozy...Koniec :D

#634 SadeK

SadeK
  • Goście

Napisano 20 grudzień 2007 - 17:43

Od kilku lat na wszystkich forach jakie odwiedzałem, we wszystkich gierkach przez neta w jakie grałem nie było choć jednego użytkownika, który by nie miał za avka ustawioną postać z Naruto. Tak się zastanawiałem co ludzie w tym widzą, a nawet wygadują brednie że Naruto jest lepsze od kultowego Dragon Balla, którym wciąż żyłem. Tak więc na początku tego roku zacząłem z ciekawości oglądać Naruto; z każdym dniem oglądałem co raz więcej no i wciągneło mnie na maksa ;) Po mangę natomiast chwyciłem dopiero wtedy gdy dobiłem w oglądaniu odcinków do aktualnego epa shippuudena, bo byłem ciekaw co dalej.

#635 Uchiha qba 27

Uchiha qba 27
  • Goście

Napisano 21 grudzień 2007 - 11:18

To było tak... najpierw śmiałem się że koledzy oglądają bajki i takie tam... w końcu stwierdziłem że moge zobaczyć o co w tym chodzi... po oglądnięciu 1 odcika odrazu pobiegłem do kumpla i porzyczyłem od niego odciniki do 125 poprostu się tak wciągnąłem żę hej... Naruto jest genialne i tyle:-)

#636 Kuba793

Kuba793
  • Goście

Napisano 21 grudzień 2007 - 23:55

Ja tam Naruto oglądam stosunkowo krótko (6 miesięcy) a mange bardzo krótko (1,5 miesiąca). Najpierw kupel założył stronke z Naruto i spytał się czy nie chce się dołaćżyć. Ja jednak uważałem, że to jedna wielka chała i nic ciekawego. Ale bez większego powodu obejrzałem parę pierwszych odcinków i...tak mi się spodobało, że oglądałem po ok.15 odcinków dziennie. Aż wreszcie nadszedł czas na Shippuuden, który obejrzałem w trzy dni. Byłem nadal nienasycony Naruto więc sięgnąłem po mange, i spodobała mi się, ok 100 chapów przeczytałem w 5 dni...Teraz co tydzień czekam tylko na piątek...

#637 eros

eros
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2007 - 02:46

Mnie zauroczył świat przedstawiony w tej mandze oraz byłem ciekaw jak potoczą się dalsze przygody chłopca, którego marzeniem jest zostanie hokage. Oczywiście pierwsze ujrzałem anime :)

#638 Chikuma

Chikuma
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2007 - 13:14

Właściwie to słyszałam o Naruto znacznie wcześniej niż zaczęłam nałogowo oglądać i czytać :)
Ale po prostu pewnego zwykłego, nudnego dnia, serfując po internecie zobaczyłam fragment tego serialu. Obejrzałam i tak... narodziła się moja miłość do Naruto. :]


pozdrawiam.

#639 Little Raitto

Little Raitto
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2007 - 16:49

Ja zobaczyłem na wakacjach jeden odcinek u mojego kumpla, I zaczełem oglondać, tera czaekam, aż wychodzą nowe odcinki i manga.

#640 Kojima

Kojima
  • Goście

Napisano 24 grudzień 2007 - 16:45

Mnie zachęciłu kumpelki.. Czytały magge na przerwach w szkole i gadały o niestworzonych rzeczach wiec pomyślałam że może zaczne czytać to i razem bedziemy opowiadać sobie zachwycać się, a inni bedą się zasanawiali o co chodzi..:P po przeczytaniu kilku tomów strasznie mi się to spodobało no i od tamtej pory czytam wszystko po kolei i oglądam..;)

#641 radoslaw

radoslaw
  • Goście

Napisano 24 grudzień 2007 - 23:26

Mnie namowil do tego Anime kumpel (gorący zwolennik zarowno wszelakich anime jak i mang). Pokazal mi ze cztery pierwsze epki no i...wystarczylo.. Przed wlaczeniem Naruto nie spodziewalem sie mojej reakcji. Myslalem, ze to jakies badziewie, ze obejrze te kilka epkow i da mi spokoj, no ale juz po pierwszym zmienilem zdanie:-)
Najleprze jest to, ze juz nie po raz to pierwszy mnie na to "złapał". Identyczna sytuacja miala miejsce w kilka razy w przeszlosci w przypadku innych tytułów, rowniez po pierwszym odcinku nie moglem sobie odpuscic reszty serii. Takimi Anime były: "Berserk", "Cowboy Bebop", "Elfen Lied", "Noir", "GTO"(...) - Polecam (jesli jest ktos, kto tego nie widzial), jak dla mnie jedne z lepszych tytułów.

#642 Auja

Auja
  • Goście

Napisano 24 grudzień 2007 - 23:30

A mnie zachęcił... mały chłopczyk. ;P
Z pewnym kolegom. Bardzo dobrym kolegom. Bardzo, bardzo dobrym kolegom. :p Przyglądaliśmy/śmialiśmy się z dzieci, co biegały po korytarzu krzycząc :"Przywołuje dżutsu!", "Styl ognia; pustnny kwiat feniksa! ŁAAAAA" XD etc. Podeszliśmy do takiego jednego: "ej, mały, skąd ty takie teksty znasz?" "z Naruto. nie słyszeliście o tym?"
Słyszałam o Naruto wiele razy, myślałam, że to kolejny Jetixowy tasiemiec, ale pomyślałam, że jesli takie śmieszne teksty tam walą, to może będę się mogła z czegoś ponabijać. ;P Włączyłam Jetixa o 19, obejrzałam 3 odcinki. Przypomniały mi się stare dobre czasy z Dragon Ball'em... :) Następnego dnia obejrzałam kolejne 3, i znów, i znów, i tak co dzień. Później poszukałam informacji w necie, trafiłam na to forum i na stronę z odcinkami.

Teraz ów baaardzo dobry kolega nie śmieje się już z "Naruto", bo wie, że jak coś nieodpowiedniego powie, to zjem go wzrokiem. XD

#643 radoslaw

radoslaw
  • Goście

Napisano 25 grudzień 2007 - 00:14

(...)myślałam, że to kolejny Jetixowy tasiemiec(..)

No i...właściwie to miałaś racje:)

(...)Przypomniały mi się stare dobre czasy z Dragon Ball'em(..)

No tak...rownież to przeszedłem:) Pod wzgledem ilości odcinków niedługo zapewne dorowna Dragon Ball'owi. Ta ciągnąca sie akcja rowniez jest bardzo podobna, no ale fabuła ciut tutaj ciekawsza...

Swoja droga jestem mile zaskoczony widząc wysokie zainteresowanie dziewcząt gatunkiem Shounen..naprawde nie spodziewałem sie...co prawda nie przebywałem, aż do tej pory na forach poświęconych Anime, możliwe, że jestem w tym temacie zacofany:)

Musze jednak przyznac, iż ciezko jest oderwac sie od tego "tasiemca":) Nawet w moim przypadku majac juz pewne obowiazki, prace, niewiele wolnego czasu, nie sposob jest mi nie obejrzec kolejnego odcinka Naruto:) ..co wiecej..jak żesz się czeka na ten kolejny odcinek:)
Pozdrawiam!

Sorry za offtopic.

#644 dagother

dagother
  • Goście

Napisano 25 grudzień 2007 - 03:18

Ja o Naruto słyszałem już ze 2 lata temu, ale wtedy mnie manga/anime jakoś nie interesowało. Pewnego dnia kolega przyniósł mi Chobits i mnie wtedy naszła chęć na więcej japońskiej animacji:D Chciałem obejrzeć coś pokroju DB i szperając po necie wpadłem właśnie na Naruto. Zassałem pierwszy odcinek i zaledwie kilka minut wystarczyło, żebym stracił tydzień ferii zimowych Roku Pańskiego 2007 :D. Gdy skończyłem anime (odliczając fillery, o których dobrze, że przeczytałem na necie) zabrałem się za mangę. No i teraz co tydzień z niecierpliwością czekam na skany nowego chaptera:D Zresztą chyba od Naruto,a nie Chobits zaczęła się moja mania manga/anime :D. Przez te powiedzmy 10 miesięcy obejrzałem ponad 40 serii oraz mam 24 wypalone na płytkach i gotowe do luknięcia:D Zaraziłem też kilku kumpli:) Miesięczny transfer na łączu 512 sięgał 75 GB:D:D:D No teraz już się uspokoiłem bo dziewczyna była zła (się czasem spóźniałem :D:D) i poszedłem do pracy. Boshe, ale nadal się muszę czaić z tym przed rodziną bo są staromodni i uważają, że "to żałosne, żeby chłopak 19 letni bajeczki oglądał" :/

#645 kunoichi342

kunoichi342
  • Goście

Napisano 25 grudzień 2007 - 21:42

mnie Naruto wciągneło całkiem nie dawno, jakies 2 miechy temu. Oglądał to mój młodszy kuzyn w Jetxie nie wiem czemu ale nie lubiałam jak to oglądał i tak kiedys wziełam obejżałam z nudów z nim jeden odcinek ( któryś z egzaminu na chunina) no i tak po pierwszym odcinku sie zakochałam (pierwsza faza choroby) zaraz po tym weszłam na neta i zaczełam szukac coś o Naruto odwiedziłam mase stron i przeczytałam bardzo dużo, po tygodniu wiedziałam już wszystko o wszystkich i co tylko sie da;p;p;p ...zaczełam zbierac obrazki rysować, mam mnóstwo obrazków i zaczełam oglądac odcinki na jetixe .. okazało sie potem że kumpela z klasy tez ma totalnego fioła na tym punkcie podała ma strone gdzie mogłam zobaczyć wszystkie odcinki ( fani.kreskówki.pl) potem jak obejżałam wszystkie z tamtąd(moja choroba się rozwijała) ktos podał mi strone gdzie jest wiecej odcinków czyli naruto.wbijam.pl tam obejrzałam wszystkie odcinki 1-220 i NS teraz kiedy obejrzałam wszystkie oglądam sobie czasem takie wybrane jeszcze raz co mi sie podobają. Teraz tak samo szukam nowych stron gdzie mogę dowiedzieć się czegoś nowego, fotki, tak mnie to wciągneło że trafiłam niedawno tu na forum i wogóle zaczeła mnie interesowac japonia... zapragnełam nauczyc sie tego fajnego języka (zaczełam przed wczoraj;p;p;p ) Naruto jako anime wywarło na mnie ogromnie wrażenie to wszstko co jest tam pokazane ta przyjaźń, miłość, poświęcenie, i to wsztstko no normalnie zakochana jestem;p;p;p czekam z niecierpliwośćią na dalsze odcinki(choroba zaawansowana). W ogóle wole oglądac anime, nigdy nie cztałam mangi Naruto jakoś wole oglądac widziec jak oni wszyscy sie ruszają i takie tam i ta muzyka...jej.. no poprostu zachorowałam na "NARUTOMANIE":):):):)


POZRDOWIENIA DLA WSZYSTKICH "CHORYCH" NA TO SAMO:p:p:p:p;P;P;P;P;P:;D;D;D;D;D;D;D;D(mam nadzieje że to nie uleczalne;p) NARUTO RZĄDZI uś!!!

#646 Siksa

Siksa
  • Goście

Napisano 25 grudzień 2007 - 22:19

dagother ja mialam szkole od 7.45 do 15.45 i obejrzenie wszystkich odcinków >razem z fillerami< zajelo mi mniej niz tydzien ;)).

Wszedzie dookola gadali o Naruto i czulam sie wysublimowana, ale jakos nic nie zrobilam zeby dowiedziec sie czegos wiecej. Dopiero przeklinany jetix popchnal mnie w tym kierunku. Gadanie gadaniem, a niech gadaja o tym Naruto, pewnie jakies gówno. A potem obejrzalam odcinek i aleeee fajneee, uoooo. Tak jak z piratami i Deppem bylo. Facet ma tyle zapalonych fanek, ze po prostu nie moze byc fajny. A tu bum. Teraz kocham, i Naruto, i Deppa ;P.

#647 Mikizoo

Mikizoo
  • Goście

Napisano 26 grudzień 2007 - 18:35

Ekhhem ... A wiec tak moja przygoda z Naruto zaczęła się od pewnej strony z Amv itp pt MAxior.... Obejrzałem kilka AMv i dałem se spokój pół roku potem w Jetix zaczęli puszczać Naruto i tak to się zaczęło .... W końcu wszedłem na kilka forów i słysząc że Naruto w Jetix to kaszana zacząłem oglądać Naruto na Internecie w Wersji Jap :]

#648 ZaBuZaxxx

ZaBuZaxxx
  • Goście

Napisano 26 grudzień 2007 - 19:14

Ja interesuję się Mangą od bardzo dawna,ale dopiero po jakimś czasie zobaczyłem pewien odcinek naruto na niemieckim programie później oglądałem w Necie czasami na Jestix jak nie miałem co robić.Choć Naruto interesuję się od dawna to nie robiłem żadnych wielkich rzeczy w tym kierunku,Teraz jest to dla mnie najlepsz Anime(i Manga).

#649 Foxy

Foxy
  • Goście

Napisano 28 grudzień 2007 - 14:02

Hmm.. u mnie było tak: Przez całe wakacje siedziałam sama w domu i oglądałam.. Shaman King xD (wstyd się przyznać -_-') Kiedy powtórka powtórki powtórkowej serii się skończyła Jetix ogłosiło że ma być nowe anime. 'Phi.' Pomyślałam. Pewnie zabierze czas antenowy SK i tak się to skończy. Tak się stało, że parę dni później natrafiłam na drugi odcinek.. uśmiałam się, spodobało mi się. Potem kolejne. Zaraziłam manią całe moje otoczenie z czego ok. 70 % w wynikiem pozytywnym. Wkrótce odcinki zaczęły się powtarzać.. strasznie mnie to wkurzyło, więc zaczęłam oglądać japońskie z angielskim tłumaczeniem na YT.. potem znalazłam stronki takie jak wbijam.pl i kreskówki.fani.pl i wszystko było już takie łatwe. Założyłam blogi, poznałam mnóstwo osób z całej Polski zainteresowanych Naruto przez GG, siedzę na forach.. i zbieram tomy ^^ Na razie mam 1,3,4,5,6,7,8,12,14,16, 17 i 20. Planuję zebrać wszystkie, zamawiam przez Empik ^^. Mam nadzieję, że jak ktoś tu już wspomniał, to mi się nigdy nie znudzi.

#650 Kimei

Kimei
  • Goście

Napisano 28 grudzień 2007 - 15:25

Kiedyś mi kumple polecili, w końcu po bardzo długim czasie się zmobilizowałem i zacząłem oglądać. Po przerobieniu całego Anime wziąłem się za Mangę.

#651 inkv

inkv
  • Goście

Napisano 28 grudzień 2007 - 18:39

4 lata temu kumpel mi polecił, powysyłał mi sporo AMV o naruto dotego wtedy jeszcze nie byłem zwolenikiem m&a ale od tamtej rozmowy mój pogląd na scene japonskich produkcji m&a zmienił sie a właścieiwe wywołał u mnie zainteroswanie które trwa po dzis i wątpie abym porzucił kiedys te hobby z własnej woli ;)

#652 wuwusiek

wuwusiek

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 135 postów

Napisano 29 grudzień 2007 - 20:43

Naruto oglądał mój młodszy brat (Jetix rox xD). Czasem jak siedziałam w domu i nie było nic ciekawego do zrobienia to oglądalam razem z nim. Jednakże nie spodobał mi sie, chociaż to była najlepsza bajka ze wszystkich jakie widziałam xD Jak wszystkim wiadomo na Jetixie jest mało odcinków więc mój brat zainteresował sie dalsza cześcią. Odszukałam w internecie dalsze odcinki. Były z napisami wiec musiałam mu czytać (nie wymagam za wiele od 7letniego dzieciaka xD). Po niedługim czasie sama z przyjemnością oglądałam Naruto. Wciągneło mnie to. Oglądam po dziś dzień i ciągle mi mało xD

#653 Pterokokos

Pterokokos
  • Goście

Napisano 29 grudzień 2007 - 21:17

Aaae, to było tak:
Pewnego marcowego lub kwietniowego dnia 2007 roku Pterokokos siedziała na swoim ukochanym, rozklekotanym krześle obrotowym i wielkim, nieudawanym zainteresowaniem zwiedzała wszelakie strony i fora internetowe. Na pewnym z takowych trafiła na dział "Manga&Anime". Cóż, wiedziała co to jest, gdyż kiedyś, jeszcze w okresach świetności Kawaii zbierała ową gazetkę. Z ciekawości zajrzała w podforum "M&A", gdyż dawno nie słyszała co w tamtym świecie nowego. Największym tam tematem było "Naruto". Pterokokos już kilkakrotnie słyszała tą nazwę więc zajrzała do tematu, gdzie znalazła opisy głównych postaci, z czym to się je, itp. . Tytuł bardzo ją zainteresował, więc wpisała w Gógle, dowiedziała się czegoś więcej, oglądnęła wiele odcinków anime... Ale jej było mało, więc zakupiła i mangę. I plum! Tak powstała narutomania w młodym umyśle Pterokokosa.
No, to mniej więcej tak.

#654 Savorth

Savorth
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2007 - 16:41

Mi Naruto to pokazała siostra w Jetix'ie obejrzałem do 52 odcinka, spodobało Mi się, ale się wkurzyłem, bo puszczali powtórki... Więc se poszukałem w necie odcinków i przedwczoraj skończyłem oglądać (40-41 odcinek shippuuden'a). Ale na pytanie... Co mnie zachęciło do oglądania "Naruto"? Mogę odpowiedzieć, że sam Naruciak, przy pomocy mojej siostry.

#655 Vergil

Vergil

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 653 postów

Napisano 30 grudzień 2007 - 17:30

Z początku widziałem jakiś randomowy odcinek Naruto, w granicach 40~... "Fuj, co to jest?" pierwsza myśl, zupełnie mi się nie spodobało, miałem jakąś awersję... Ale, że w wakacje akurat miałem nad wyraz wiele czasu, to postanowiłem zrobić drugie podejście... No i coś 'zaskoczyło' odpowiednio ;)

#656 Qlon

Qlon
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2007 - 17:33

Ja o tym slyszalem dawno od qmpla :P
Ale specjalnie mnie to niepodniecalo..

Dopier od niedawna jakis miesiac tym sie głębiej interesuje i ogladam.

#657 Miyoshi

Miyoshi
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2007 - 18:57

Moja podróż z Naruto zaczęła sie bardzo dawno dokładnie nie pamiętam ale sadze ze to bym kwiecień gdy koleżanka zaprosiła mnie na herbatkę chciała mi pokazać swój nowy amv i tam zobaczyłem naruciaka zapytałem sie co to za postać, z jakiego anime potem włączyła pierwszy epek i tak zaczęło sie ściąganie anime.

#658 Scooter-Jar

Scooter-Jar
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2007 - 19:10

Moja przygoda z Naruto zaczęła sie gdy kumpel ściągną fajny filmik z muzyką Linki Park. Później zobaczyłem że leci na jetixsie pooglądałem chyba z 10 odcinków i bardzo mi się spodobał, a później jak założyłem neta to zacząłem oglądać na niem wszystkie odcinki.

#659 Noriku

Noriku
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2007 - 21:05

Na początku w ogóle nie wiedziałem co to anime i manga. O Naruto sporo słyszałem w internecie lecz nie bardzo mnie to interesowało. Gdy na Jetixie zaczął się ukazywać Naruto oglądałem odcinek za odcinkiem, do czasu kiedy skończyła się pierwsza seria. Wkurzało mnie to, że długo nie ukazywała się druga seria, więc poszperałem w necie i znalazłem stronę z odcinkami online. I tak sobie lecę teraz po kolei z anime.

#660 Anko17

Anko17
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2007 - 22:25

Anime i mange Naruto poznałam w 2005 roku,dzięki przyjaciołom.Zaczełam sciągać anime i kupowac mange.Jestem wielką fanka ze nie wiem:P

#661 frufels

frufels
  • Goście

Napisano 31 grudzień 2007 - 00:36

Przygodę z anime zacząłem z Dragon ballem na RTL7...zreszta, kto nie. Potem patrzylem na rycerzy zodiaku:P troszke kiczowate aż w koncu kumple ze sql pokazali mi naruto. Na początku myslalem ze jakies dziadostwo dla dzieci w przedszkolu. Jednak po 4 dniach obejrzalem ze 190 odcinków i mnie wciagnelo. Nie odchodzilem wtedy od kompa. Po anime przyszedl czas na mange:P. Teraz jestem zagorzalym fanem naruto, ale nie gardze innymi anime np. Bleach chociaz gorsze od Naruto :p pozdro

#662 CzarNuLkaa:*

CzarNuLkaa:*
  • Goście

Napisano 31 grudzień 2007 - 14:37

mam mlodszego brata ktory lubi ogladac jetixa ;p no i Madzi sie kiedys nudzilo i usiadla z braciszkiem i zaczela ogladac bajeczki xD i lecial Naruto i polubilam go i zaczelam w necie ogladac odcinki i kupowac sobie mange ;p no wiec zawdziedczam to jetixowi xD

#663 wojtekwax

wojtekwax

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 292 postów

Napisano 31 grudzień 2007 - 19:08

moja przygoda z naruto rozpoczela sie na jetix niestety; a bylo to tak
zaczolem ogladac shaman kinga lecacego na jetix po godzienie 19, lecz zawsze przed nim lecialo anime ktore nosilo nazwe od głównego bohatera czyli "Naruto". Z poczatku ogladalem czekajac na sk gdyz uwazalem to za jakas totalna niedorzecznosc i stek bzdur... .
lecz z czasem sk zaczol mi sie nudzic 60 pare odcinkow w kolko yhh ......
wiec szukalem innego anime ktore by mi odpowiedala i moja uwage zwrucilo ten stek bzdur lecacy przed sk czyli narutko :P i fartem bylo ze trafilem akurat na 1 odcinek serii (25 odcinkow :/ tylko) no i tak siedzialem przed tv przez miesiac ogladajac naruto 1 dzienie (ofc niecaly czas przed tv :P )potem zaczolem szukac w sieci tego oto juz przepieknego anime i zaczely sie torrenty (1 odcinek na 2 dni bo tak wolno sie zgrywalo :\ ).
Z nudow przegladajac stronki natrafilem na stronke realitylapse gdzie w wersji rmvb zajmowalo tylko 70 pare mega na odcienek a nie 170 :D wiec ucieszony zaczolem sciagac i to z owiele lepszym transferem :D i tak zgrywam z tamtad do dzis :P

ManGa
ogladajac shippa (odcinek 24-30) niemoglem sie doczekac co bedzie dalej gdyz teraz odcinki 1 na tydzien wiec szukalem mangi, akurat znalazlem strone gdzie rozpoczynaly sie chapy od kakashi gaiden i potem to juz chapy od uratowania i ozywienia gary :D
ofc przeczytalem wszytsko w 2 dni zeby niebylo :D
i takim oto fartem zgrywam z tamtad (i czasami z tego forum) nowe chapki :P

pozdroooooo

#664 uchiha itachi

uchiha itachi
  • Goście

Napisano 31 grudzień 2007 - 19:19

Kiedys bardzo lubilem mange i anime teraz oczywiscie tez ja uwielbiam i szukalem nowego m&a kture by mnie zaciekawilo no i znalazlem Naruto to bylo z kilka lat temu na poczatku nie zbyt mnie ciekawilo ale po jakis nastu odcinkach nie pamietam dokladnie ilu pokochalem to i az do dzis ogladam anime i czytam mange
(no mange tez ogladam nie tylko czytam)

#665 Gogeta10

Gogeta10
  • Goście

Napisano 01 styczeń 2008 - 03:51

Warto uwzględnić, że najpierw wszystko zaczęło się od Dragon Balla. Gdyby nie to, nie oglądałbym Naruto, bo nie wiedziałbym co to anime, a co dopiero manga. Po obejrzeniu wszystkich serii DB moja siostra oglądała Naruto na Jetixa. Na początku wogóle na to uwagi nie zwracałem, ale po pewnym czasie po obejrzeniu odcinka, gdy Sasuke obronił Naruto i Sakure przed tymi dwoma ninja z łańcuchem to anime zaimponowało mi. Obejrzałem jeszcze pare odcinków na Jetixie i postanowiłem pobierać je bez cenzury. Pobrałem i obejrzałem i jestem aktualnie z Shippuudenem. Właściwie od dzisiaj czytam mange i jestem na Chapterze NR 300.