Skocz do zawartości

Senpuu Society :: Forum o anime i mandze używa cookies. Przeczytaj Privacy Policy w celu uzyskania więcej informacji. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć guzik po prawej:    Akceptuję użycie cookies
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Co was zachęciło do czytania i oglądania Naruto?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
902 odpowiedzi w tym temacie

#211 Dir

Dir
  • Goście

Napisano 26 listopad 2005 - 01:27

Ojej, skąd ty miałaś tyle kasy o_O??
Ja też czytałam o Naruto w kawaii, był w rysunkach Kishimota jakiś dziwny czar, który mnie porwał...Ah, niech będzie chwała Kawaii za tamten artykuł o 'następcy Dragon Balla'.

#212 Yuzuki

Yuzuki
  • Goście

Napisano 26 listopad 2005 - 11:56

Ojej, skąd ty miałaś tyle kasy o_O??
Ja też czytałam o Naruto w kawaii, był w rysunkach Kishimota jakiś dziwny czar, który mnie porwał...Ah, niech będzie chwała Kawaii za tamten artykuł o 'następcy Dragon Balla'.


Ah, niech bedzie chwala kawaii i Dir!!!! Dla kawaii bo napisal o artykul o Naruto i Dir za to, ze kupila te wszystkie mangi i mi je pozyczyla!!!!! (i nadal pozycza ;))

#213 Koniox

Koniox
  • Goście

Napisano 28 listopad 2005 - 19:07

Ja na początku interesowałem się Dragon ballem kiedy wchodziłem na strony poświecone Dragon Bollowi zaczełem znajdywać artykuły typu " Naruto vs Dragon Ball " czy " Następca Dragon Balla Naruto " :p Ten drugi artykuł to chyba inaczej sie nazywal ;-| ... No i chciałem zobaczyć co to jest no i zobaczylem i no i bende patrzył :)

#214 stasia

stasia
  • Goście

Napisano 28 listopad 2005 - 19:42

dokładnie - wszystko dzięki kawaii :P. Po przeczytaniu artykułu moja przyjaciólka wpadła w manie i kupowała wszystkie tomy do 10...potem dała sobie spkoj (tak jak i ja)i odtad czytamy mange w necie :).

#215 Dir

Dir
  • Goście

Napisano 28 listopad 2005 - 20:06

o_O? Dlaczego nie na papierze?

#216 stasia

stasia
  • Goście

Napisano 28 listopad 2005 - 20:29

Fundusze.....przykro mi, ale dla mnie 13 zł to jest duzo....

#217 Yuzuki

Yuzuki
  • Goście

Napisano 29 listopad 2005 - 09:58

Nom ja tez zbieram inne mangi, ale tylko te, bo jesli chodzi o stan kasowy to nie jest tak zle, ale nie moge przesadzac (i tak mama sie mnie czepia- "nie szkoda ci pieniedzy"????)
Ech...Ale dziekuje ci jeszcze raz Dir za to, ze wprowadzilas mnie w spanialy swiat Naruto :D:D

#218 Dir

Dir
  • Goście

Napisano 29 listopad 2005 - 20:07

Nie ma za co ;D Przynajmniej mam z kim pogadać teraz XP

#219 Nekoii

Nekoii
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2005 - 17:45

Ojej, skąd ty miałaś tyle kasy o_O??


jedno słowo: BABCIA :]

#220 kitsune

kitsune
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2005 - 23:11

Ja kolekcjonuje Naruto a mój brat AMG. Ale powiem wam coś strasznego. chciałam sobie kupować kawaii, no bo 6 zyli na m-c to nie bankructwo, a tu abba fatima było i nima. Szukałam wszędzie ale nikt o tym nie slyszał od wakacji. Może na taką małą wioskę jak kraków nie dochodzą takie gazety??

#221 Nekoii

Nekoii
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 10:33

chciałam sobie kupować kawaii, no bo 6 zyli na m-c to nie bankructwo, a tu abba fatima było i nima. Szukałam wszędzie ale nikt o tym nie slyszał od wakacji. Może na taką małą wioskę jak kraków nie dochodzą takie gazety??



Kawaii juz od dawna nie ma. Od wakacji ściślej mówiąc, więc nie martw się. Kraków to nie takie znowu zadupie XD

#222 Eragon

Eragon

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 515 postów

Napisano 03 grudzień 2005 - 11:22

no właśnie mój 1 raz był dawno temu i nie mogę się rozpisywać ale powiem jedno wciąga. Czy wie ktoś moze coś o powrocie kawai??

#223 kitsune

kitsune
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 11:29

to czemu mi kit kioskarze wciskają o rzekomym niedowładzie jednostek transportujących??

#224 Nekoii

Nekoii
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 21:40

bo kioskarze są głupi. (ci ci tak mówią oczywiście) :P
ale fajnie by było, gdyby Kawaii powróciło, ale w starym stylu. Już nie musi być takie grube, ale gdyby była dawna oprawa graficzna i nie same artykóły o Beyblade, Pokemonach i Yu-Gi-Oh-ah... ;)

#225 kitsune

kitsune
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 21:50

no i trochę więcej na temat Naruto FMA i Inuyashy, że o EL już nie wspomnę...

#226 Nekoii

Nekoii
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 21:53

Wolałam stare Kawaii, ale jakoś żal mi wywalac te ostatnie numery...
*ociera łezkę w oku*

#227 kitsune

kitsune
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 21:57

tak. ja też trzymam.. nawet te z przed 2 lat..

#228 Nekoii

Nekoii
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 22:03

A mi mama wywaliła wszystkie stare numery *kolejna łza w oku* nawet tez z artykółem na temat Łowcy Dusz (znane również jako Soul Hunter)
mam nadzieję, że jakieś wydawnictwo wyda tę mangę *_*

#229 kitsune

kitsune
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 22:07

jeśli się nie mylę to leciało ostatnio

#230 Nekoii

Nekoii
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 22:10

tak? o_O jak ostatni raz oglądałam to był jeszcze RTL7

#231 stasia

stasia
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 22:19

Łowcy dusz..to bylo cos :D

#232 Nekoii

Nekoii
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2005 - 22:20

Ja najbardziej lubiłam/lubię tego Dżedaja :P zwał się chyba Fun-Tenpa czy jakoś tak

#233 daniel

daniel
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2005 - 15:01

ja powiem moj pierwszy raz to... moj brat mial na kompie ja se obejrzalem i mnie zaciekawilo,
ogladam az do teraz.

#234 Mitsuki Luna

Mitsuki Luna
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2007 - 22:17

Wpadłam na pomsył by kążdy wypowiedział co go zachęciło do Naruto magi i anime. Jeszcze pół roku temu nie miałam o tym zielonego pojęcia, a tak naprwdę nie miałam internetu. Szukjąc ulubionych piosenke ciągle wpadałam na avn, z czego przeważał te o Naruto. W końcu z ciekawości sprawiłam hasło w wikipedni i zabrałam się za oglądnie wszytkich odcinków. Przpadły mi do gustu i tak oto stałam fanem Naruciaka. A jaka jest wasza hitoria?

#235 Frayer

Frayer
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2007 - 22:29

Hmm... Było to kiedy na bieżąco wychodziły odcinki z numerkami 9x. Wtedy to kolega mojego brata, fan różnorakich anime, wręczył mojemu bratu kilka płytek z pierwszymi epizodami Naruto. Wróciwszy ze szkoły zauważyłem, że moi bracia oglądają jakąś bajkę(był to drugi odcinek), zdziwiłem się niemiłosiernie widząc ich w tej sytuacji(nie lubili anime :]), ale widząc taki obrazek doszedłem do wniosku, że musi być to dobre, więc bez zastanowienia zająłem się do oglądania i zakochałem się w tym :]. Mam nadzieję, że was nie zanudziłem, a wręcz przeciwnie - urzekła was moja historia.

#236 Corax

Corax
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2007 - 22:58

Do oglądania zachęcił mnie na przełomie października i listopada 2006 roku mój dobry kumpel, którego z kolei zachęcił jeszcze inny kumpel; dalej nie wiem jaka jest historia ^^ Tak czy siak dostałem od nich pierwsze 25 odcinków i przy próbach odbiciu dzwoneczka już wiedziałem, że raczej nieprędko to wyłączę.

#237 Remande

Remande
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2007 - 23:09

Mnie przede wszystkim gazety ;]. Zobaczyłam tam jakieś dwa lata temu kilka obrazków tematycznych, po czym zagębłam się w temat dzięki wspaniałemu urządzeniu zwanym internetowi :D. Jakoś później moje zainteresowanie ucichło... Na szczęście pojawiły się dwie kumpelki (Karpiu i Frencu), które na nowo rozbudziły moje zamiłowanie. I tak do dziś z Frencem na zmianę kupujemy poszczególne tomiki (ona parzyste, ja nieparzyste ;]), zaś z Karpiem non stop przesadzamy z oglądaniem artów.
I tak to trwa i trwa... ;]

#238 Phoenix

Phoenix
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2007 - 23:17

Ja na Naruto trafiłem przypadkiem kiedy w mojej sieci trafiłem na trajlera z tego Anime po zobaczeniu go postanowiłem że sciągne sobie pierwszy epizod cóż początkowo nie przypadło mi do gustu ale postanowiłem sciągnac 2 potem 3 ,10 ,216 ~~ teraz walcze z nałogiem w który wpadłem ;d

#239 Naruto_NG

Naruto_NG
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2007 - 23:20

Ja o Naruto dowiedziałem się od kumpla, przed meczem na hali. Powiedział, że wyszło Anime wzorowane na DB. Zgrał mi pierwsze odcinki, wciągnęło mnie i tak się zaczęło moja Narutomania :P

#240 Tas

Tas
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2007 - 23:24

w poprzednie... nie jeszcze poprzednie... a nawet jeszcze poprzednie (jak ten czas leci o.O) wakacje spędzałem w Angli razem z bratem i kuzynem, owy właśnie dobry człek zarzucił tytułem Naruto podczas dyskusji o anime i tak zaczęliśmy ściągać odcinki. We trójkę nieźle się uśmialiśmy przy pierwszych odcinkach (traktowałem Naruto jak dobry sposób na poprawę humoru) dopiero przy wątku z Zabuzą potraktowałem Naruto poważnie w kategorii anime i już niedługo dostrzegłem jego potencjał... Anyway od tamtej pory zaciekle ściągałem odcinek za odcinkiem Naruto aż do momentu w którym spotkała mnie straszna sytuacja... obejrzałem filer z Mizukim. Prawdę mówiąc Naruto straciło całe swoje piękno w jednej chwili ;p gdyby nie mój dobry kolega który wytłumaczył mi iż to filer tu skończyła by się moja przygoda z Naruto. I tak wziąłem się za mangę...

#241 Ashi

Ashi
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2007 - 23:33

AMV. Swojego czasu dużo ściągałam "przypadkowych amv" i raz natrafiłam na AMV z Naruta, konkretnie sceny z eliminacji do 3 etapu Chuunin Egzams. Cholernie mi sie to spodobało i jakoś tak sie zaczeło.

#242 QuantumSoul

QuantumSoul

    ~weaboo

  • User
  • PipPipPipPip
  • 762 postów

Napisano 16 styczeń 2007 - 08:25

Ja zaczałem oglądac kiedy było dostępne tylko kilkanaście odcinków, zainstalowałem sobie taki program DC++ i znalazłem od razu polskiego huba z anime (animepl) postanawiając sobie cos ściągnąć :) Przejrzałem listy plików paru userów a jeden z nich miał Naruto, a że czytałem o tym jakiś czas temu coś w Kawaii, to zassałem.

To były czasy kiedy ściagając trzeba było ciągle siedziec przy kompie i pilnować jak sie ściąga, bo jak dany user od którego ściągaliśmy (a można było tylko od 1 naraz) sie rozłączył to trzeba było szukac nowych źródeł. Ale przynajmniej był na hubie chat, i miło sie tak siedziało i patrzyło na kolorowe paski postępu jak sie ściąga z prędkoscią 128kb/s dzieloną pomiędzy download i upload :D czyli w praktyce kilka kB/s.

I pamiętam że sobie wtedy myślałem: "kurcze, to Naruto ma aż 18 odcinków, ech, kiedy mi sie to ściągnie, mogłoby mieć z 10 :D"

#243 noir1987

noir1987
  • Goście

Napisano 16 styczeń 2007 - 12:40

Ja dowiedziałam sie o Naruto całkiem przypadkiem jak kiedyś na "youtube" oglądałam AMV :) zaciekawiło mnie co to za anime więc postanowiłam obejrzeć kilka odcinków i tak to właśnie sie zaczęło :D . Pierwszym odcinkiem jakie obejrzałam było Naruto vs Haku :P

#244 Aizen

Aizen

    ~nołlajf

  • User
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1661 postów

Napisano 16 styczeń 2007 - 14:15

U kumpla ozbacyzlem walke Sasuke vs Naruto i zaczalem ogladac;] A manga...chcialem zobaczyc czy jest jakas cenzura w anime:>

#245 Freez

Freez
  • Goście

Napisano 16 styczeń 2007 - 18:57

Moja historia z naruto zaczełaśię przepięknie. Wracamy z kumplami z koloni ze słowacji. Jedziemy pociągiem jakieś 3 h, a zostało jeszcze z 7. Słucham se muzy, a kumpel w pewnym momencie wyciąga 4 tomy naruto( było to...hmm...3 lata temu, albo 2). Ja zaintrygowany okładką prosze go żęby dał mi jeden tomik. Zaczynam czytać i mnie wciąga. Kumple poszli z nudy spać, a ja pożeram 3 tom. Skończyłem i sięgam po 4. A tu kumpel co od niego komiksy pożyczyłem wstaje i każe mi oddać Naruciaka. Ja na to czemu, on "bo tak". Oddaje, klient chowa komiks do torby, a wemnie normalnie sie gotuje bo jestem ciekawy co jest w 4 tomie. Przyjeżdżam do domu i biegne do empiku. Kupuje 4 tom i tak się zaczeło :)