Skocz do zawartości

Senpuu Society :: Forum o anime i mandze używa cookies. Przeczytaj Privacy Policy w celu uzyskania więcej informacji. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć guzik po prawej:    Akceptuję użycie cookies
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Czy Naruto wzmaga agresje u dzieci-młodzieży?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
375 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Czy Naruto wzmaga agresje u dzieci/młodzieży? (180 użytkowników oddało głos)

Czy Naruto wzmaga agresje u dzieci/młodzieży?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#141 Kamael

Kamael

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 233 postów

Napisano 19 listopad 2007 - 23:12

No pewnie!! Ja po obejrzeniu odcinka atakuje wszystkich których uznam za wrogich shinobi(głównie tych łysych w dresach), rzucam nożami w ruchome cele(koty), poszukuje też kryjówki Orochimaru i za każdym razem okazuje się że po pokonaniu jego sług(zwykle meneli) okazuje sie że to zwykła melina.

A na serio:
Zależy od osoby oglądającej, a może raczej od jego umiejętności rozróżniania fikcji od realnego świata. Tą umiejętność szczepią rodzice i jak oni sie opier... nie wywiązują ze swojej roli to nawet po obejrzeniu pszczółki mai dzieciaki skaczą z okna... Ja tam ogladałem J.A. Joe, Transformers itp a nikogo nie zastrzeliłem, agresywny też nie byłem(nielicząc słownictwa). Sprawa indywidualna.

#142 Agusiaczek510

Agusiaczek510
  • Goście

Napisano 20 listopad 2007 - 11:41

Wg mnie Naruto przede wszystkim uczy nas wiary w siebie i woli walki,ja sama odkad zaczęłam interesować się Naruto zmieniłam nastawienie do wielu rzeczy...Oglądając anime czy czytając mange można zauważyć,że sama postać Naruto jest w pewnym stopniu agresywna,ale przecież nie ma dymu bez ogniajego dziecinstwo i spobob w jaki byl kiedys traktowany nauczyly go,ze w zyciu o pewne rzeczy trzeba walczyc....
Wg mnie Naruto nie jest anime czy manga uczaca agresji

#143 Sanevis

Sanevis
  • Goście

Napisano 20 listopad 2007 - 21:33

hmm..Być może Naruto,może wywoływać agresje u dzieci ale nie u młodzieży.Dlaczego tak uważam?Ponieważ wiem i widze to po dzieciach,które oglodają Naruto,są agresywne i zbyt zafascynowane Naruto,natomiast u młodzieży nie widze tu agresji,lecz widze tu pewien rodzaj zrobienia czegoś szalonego takie coś jak "Skoczenie z okna czy próbowanie zrobić Katon zapałką :P.Tak czy siak uważam,że Naruto jest tylko agresywne dla dzieci.

#144 Pest

Pest

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 528 postów

Napisano 20 listopad 2007 - 22:07

"Skoczenie z okna czy próbowanie zrobić Katon zapałką :P.Tak czy siak uważam,że Naruto jest tylko agresywne dla dzieci.


Sanevis, przytoczona przez Ciebie próba wynika z obsrewacji? XD Ja też znam kilka (dosłownie- no cóż w mojej okolicy nie zbt dużo oglądaczy anime) osób oglądających naruto (chodzi mi oczywiście o młodzież) a żadne z nich nie miało raczej w głowie nawet takich pomysłów. Może to róznica wieku (piszesz że masz 13 lat więc pewnie mówiąc o młodzieży chodziło Ci o rówieśników), a może... Zresztą nie będe się czepiać byle czego, piszesz że nie wywołuje agresji u młodzieży, i się z Tobą zgadzam, tyle ;P

#145 Agusiaczek510

Agusiaczek510
  • Goście

Napisano 20 listopad 2007 - 22:09

natomiast u młodzieży nie widze tu agresji,lecz widze tu pewien rodzaj zrobienia czegoś szalonego takie coś jak "Skoczenie z okna czy próbowanie zrobić Katon zapałką :


ej no nie przesadzajmy...nie wierze,ze np 14-letni fan naruto po obejrzeniu owego anime skacze z okna...

#146 Nervan

Nervan
  • Goście

Napisano 20 listopad 2007 - 22:36

ej no nie przesadzajmy...nie wierze,ze np 14-letni fan naruto po obejrzeniu owego anime skacze z okna...


A ździwiłabyś się...kiedyś była taka akcja,że dzieciak nie pamiętam ile miał lat ale coś w granicach 12-14 lat skoczył z okna i zostawił list. Na liście było napisane "To dla ciebie Ash..." czy coś w tym stylu. Więc jak widac niektórym "fanom" wszelkich anime może odbic i wiek nie ma nic tu do rzeczy.

#147 Agusiaczek510

Agusiaczek510
  • Goście

Napisano 21 listopad 2007 - 13:13

A ździwiłabyś się...kiedyś była taka akcja,że dzieciak nie pamiętam ile miał lat ale coś w granicach 12-14 lat skoczył z okna i zostawił list. Na liście było napisane "To dla ciebie Ash..." czy coś w tym stylu. Więc jak widac niektórym "fanom" wszelkich anime może odbic i wiek nie ma nic tu do rzeczy



;O no może tak,wszystko dla ludzi tylko korzystać należy z głową....zaskoczyła mnie ta historia...

#148 Sanevis

Sanevis
  • Goście

Napisano 21 listopad 2007 - 15:08

Co chcecie pisze tylko fakty i to co obserwuje,może to,że powiedziałem,że ktoś robi katon zapałką to podałem przykład ^^...

#149 Tobi:)

Tobi:)
  • Goście

Napisano 21 listopad 2007 - 16:12

ee tam dla wyglupow albo zabawy mozna robic katon zapalka czy seale czy nie wiem co tam jeszcze;) przesada jest np walka na POWAZNIE stylami z naruto bo wtedy widac ze jakos to na ciebie dziala ...;P lecz to raczej u tych mlodszych^^( ofc nie wszystkich)

#150 praski uzumaki

praski uzumaki
  • Goście

Napisano 22 listopad 2007 - 14:50

u mnie gdzie pogląd na świat mam realny nie wywołuje zbytnich reakcji może jedynie takie że muszę obejże następny odcinek :P natomiast mój młodszy braciak (12lat) nie wiem czy taki młody ale po obejrzeniu często próbuje powtórzyć coś z odcinka :) czasem bywa śmiesznie gdy robi znaki...jednak zdarza się że chce mnie jakimś "ciosem" rozwalić ze względu na mój śmiech z jego zachowania . . . :D ;P ;)

#151 DeDaime

DeDaime
  • Goście

Napisano 25 listopad 2007 - 19:42

Gdyby jednak Naruto wzmagał agresje to pewnie dzieci by nie oglądały anime, ponieważ częściej dzieci oglądają Naruto na Jetix a Jetix by nie ukazało by bajki po której dzieci są nadpobudliwe.

#152 KaMilaSxPPPxD

KaMilaSxPPPxD
  • Goście

Napisano 26 listopad 2007 - 17:53

O wlasnie ;P Zreszta Naruto uczy tyle dobrych rzeczy (w kazdym razie 2x wiecej niz zlych) ze ja bym kopnela w tv gdyby przestali to puszczac.

#153 Nervan

Nervan
  • Goście

Napisano 26 listopad 2007 - 22:59

O wlasnie ;P Zreszta Naruto uczy tyle dobrych rzeczy (w kazdym razie 2x wiecej niz zlych) ze ja bym kopnela w tv gdyby przestali to puszczac.


Faktycznie z tego anime można wyciągnąć pare pozytywnych wniosków, ale do tego żeby było ich 2x więcej niż złych to nie jestem pewien. Czasem Naruciak palnie coś mądrego (imo.tylko on to potrafi :s) że czasem może coś przyjść mądrego do głowy. Lecz z drugą kwestią się nie zgodze...imo. powinni to ściągnąć z TV, albo chociaż puszczać w mniej okrojonej wersji, bo to co się tam dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie, rozumiem unikać krwi która została ukazana w ogromnej ilości lecz bez przesady, prawie każdą możliwą scenke z krwią usuwają...bezsens.

#154 KaMilaSxPPPxD

KaMilaSxPPPxD
  • Goście

Napisano 28 listopad 2007 - 17:00

Lecz z drugą kwestią się nie zgodze...imo. powinni to ściągnąć z TV, albo chociaż puszczać w mniej okrojonej wersji, bo to co się tam dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie, rozumiem unikać krwi która została ukazana w ogromnej ilości lecz bez przesady, prawie każdą możliwą scenke z krwią usuwają...bezsens.



Chodziło mi o to zeby nie sciagali ogolnie z tv nie o Jetix ;) bo co do polskiej wersji sie zgodze jak zobaczylam pierwszych kilka odc to mnie za przeproszeniem zalało. Albo puszczac tak jak jest w oryginale (ewentualnie z lektorem - lepsze niz ten polski dubbing) albo no coz, nie osmieszac Naruciaka w telewizji.

#155 Kacpo

Kacpo
  • Goście

Napisano 28 listopad 2007 - 19:49

może i wzmaga ale napewno nie tak jak anime dragon ball Z (mój kolega mało nie starcił oka gdy bawił sie z bratem a inny kolega rozbił głowe bo ktoś mu zajął postać songa) czy bleach albo samuraj X myśle że naruto może wzmagać agresje w dzieciach i młodzież ale to dotycxzy większości anime

[ Dodano: 28-11-07, 17:50 ]
naruto uważam za mniej agresywne anime niż kilka wyżej wymienionych tytułów

#156 jahro

jahro
  • Goście

Napisano 28 listopad 2007 - 20:16

może i wzmaga ale napewno nie tak jak anime dragon ball Z (mój kolega mało nie starcił oka gdy bawił sie z bratem a inny kolega rozbił głowe bo ktoś mu zajął postać songa) czy bleach albo samuraj X myśle że naruto może wzmagać agresje w dzieciach i młodzież ale to dotycxzy większości anime


po 1 gratuluje ci znajomych -.-

po 2 jak coś co wygląda jak Naruto może wzmagać agresje ?? Gantz taaakkk to na pewno ci mniej wyrzucić zaczną być niebezpieczni ale naruto ?? to ze twój kolega miał prawe rozwalona głowę to przez jego głupotę i tych co mu to zrobili przecież po pokemonach dzieci też skakały po balkonach....

To indywidualna kwesta ludzka kto co robi po obejrzeniu danego anime... ja bynajmniej w wieku 9 lat po zobaczeniu terminatora nie wyszedłem na dwór i nie zabijałem ludzi.....

a zadajmy sobie takie pytanie jeśli byśmy się wcielali w postać z naruto jakbyśmy myśleli gdybyśmy udawali jednego s Shinobi?? ja osobiście bym robił takie rzeczy jak pomaganie przyjaciołom i takie tam a wy ?? Więcej taki wartości mi to przekazało ( choć nie powiem żeby były one dobitne ) ale ogólnie wcielając się w jakąś postać nie mażę o pozabijaniu wszystkich w około... to all. powtórze jeszcze jedno

czy naruto wzmaga agresje ?? NIE czy zdarzają się wypadki ( nawet z przyczyny agresywnego zachowania ) w których dzieci ranią inne dzieci po obejrzeniu Naruto ?? TAK

#157 Gizmuś

Gizmuś
  • Goście

Napisano 28 listopad 2007 - 22:38

Hehe ;D Boski temat ;D

Ale nie to zależy kto to ogląda bo np. dziecko w wieku 7-9 lat te wszystkie klony jutsu i ciachanie się kunaiem uzna za super zabawe.
A jeszcze lepiej jak zacznie to testować na koleagch xD

No taka jest przynajmniej moja opinia ;D

#158 Kosmiczny

Kosmiczny

    ~nołlajf

  • User
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1940 postów

Napisano 29 listopad 2007 - 00:34

Ale nie to zależy kto to ogląda bo np. dziecko w wieku 7-9 lat te wszystkie klony jutsu i ciachanie się kunaiem uzna za super zabawe.
A jeszcze lepiej jak zacznie to testować na koleagch xD


Bardzo ciekawie by było gdyby zastosował te "klony jutsu" na kolegach (chociaż jeszcze ciekawsze byłoby to jak je zrobił xD)

tak jak anime dragon ball Z (mój kolega mało nie starcił oka gdy bawił sie z bratem a inny kolega rozbił głowe bo ktoś mu zajął postać songa)


Puść tym kolegom Elfen Lied albo daj poczytac Gantza. I wtedy możesz sie już z nimi pożegnać ;]

I uważaj na siebie Kacpo, bo za nazywanie Goku "Songiem" potrafię zagryżć. Na śmierć... ;p (to jest dopiero wzmaganie agresjii ^^)

#159 TheRockLee

TheRockLee

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 183 postów

Napisano 29 listopad 2007 - 09:31

Tia, wzmaga agresje XD Co łaska na agresje XD

Bardzo ciekawie by było gdyby zastosował te "klony jutsu" na kolegach (chociaż jeszcze ciekawsze byłoby to jak je zrobił xD)


Mhmmmm..... no to było niezłe XD

A tak na poważnie to może i troche wzmaga, ale nie jest to raczej nic poważnego ;P
No chyba, ze dzieciak ze kupi shurikena i chce zobaczyć czy naprawde tak fajnie się wbija w ludzkie ciało XD To już byłby problem XD

I uważaj na siebie Kacpo, bo za nazywanie Goku "Songiem" potrafię zagryżć. Na śmierć... ;p (to jest dopiero wzmaganie agresjii ^^)


O tak ! xD Zagryź ! Giń robaku! XDD Jak można nazywać Goku "Songiem" skoro są Son Gohan, Son Goku no i Son Goten? XPP No poprostu "apokalipsa"! W dodatku tyle się w L2 nagrałem, że mówiąc Songiem myśle o buffku od Swordsingera XDD

Gdyby jednak Naruto wzmagał agresje to pewnie dzieci by nie oglądały anime, ponieważ częściej dzieci oglądają Naruto na Jetix a Jetix by nie ukazało by bajki po której dzieci są nadpobudliwe.


LOL? Mówisz, że Jetix nie puściło by bajki po której dzieci są nad pobudliwe to jakbyś np. X-Men skomentował? XD Myslisz, że gdy panowała na nich moda i na Jetix lecieli to jakie reakcji dzieciaków w wieku 5-10 lat były? XD Mi się zdarzyło zaobserwować nie spotykany fenomen w dziedzinie pedagogiki XD A było to tak : poprostu jakieś dzieciaki[3-5 już nie pamiętam] bawiły się w pokemony! Tak! W pokemony XD W dodatku rzucali się na siebie z całą masą ciała wykrzykując dźwięki typu Pika-Pika XD Ja nie żartuje takie rzeczy się zdarzają XD

#160 Eloninka

Eloninka
  • Goście

Napisano 29 listopad 2007 - 19:01

Moim zdaniem to zależy jeszcze czy dziecko jest na tyle, powiedźmy "inteligentne" bądź też "rozumne", żeby zrozumieć iż jest to tylko pewnego rodzaju fikcja i nie można tak postępować w rzeczywistości, (przynajmniej nie powinno się np. zabijać ludzi).
Ale z drugiej strony takie jest po prost życie.

#161 DeDaime

DeDaime
  • Goście

Napisano 29 listopad 2007 - 19:04

TheRockLee, To tylko zdanie swoje wyraziłem, tak poza tym zależy od dziecka czy weźmie bajke na serio czy nie

#162 busiu

busiu
  • Goście

Napisano 29 listopad 2007 - 21:37

Aaa, wszystko zależy od indywidualnego podejścia...

Zależy. W moim przypadku... chyba tak. >w< Ogólnie jestem podatna na wpływy z takich rzeczy jak gry i filmy. Po przejściu GTA Vice City, wychodząc z domu zobaczyłam ciężarówkę przed bramą. Uderzyła mnie myśl, że mogłabym podbiec do niej, wywalić kierowcę i odjechać... ale po chwili dotarło do mnie, że nie potrzebuję ciężarówki, a są mniej zwrotne przy kierowaniu strzałkami. xDDD

Naruto... Nie, po zastanowieniu się, chyba jednak nie. Raczej umiem oddzielić świat wyobraźni od realnego całkiem zgrabnie. Dlatego nie biegam po szkole z kunaiem. xD

#163 niekasujbiletow

niekasujbiletow
  • Goście

Napisano 30 listopad 2007 - 14:57

Ja nie sadze zbey jakos specjalnie wzmagała agresje akle skoro teletubisie promuja homsoeksualizm to ja juz sama nie wiem.,.
Wydaje mi sie ze Naruto predzej wzbudzi wole walke..chedz trenowania jakiegos sportu poszezania pasji czy cos takiego..

#164 TheRockLee

TheRockLee

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 183 postów

Napisano 30 listopad 2007 - 15:48

Tak, tak DeDaime... to prawda, że to zależy od inteligencji dziecka, od tego jak rozumie te rzeczy i od jego wychowania :P Ale tak to zdanie wyraziłeś, jakbyś mówił, że ewidentnie tak jest :) A poza tym chyba właśnie mówiąc o tym, że na Jetix nie puściliby by bajki po której... no to właśnie o to mi chodzi :D Bo prawdą jest, że Naruto na Jetix jest jak najmożliwiej okrojone ze wszelakiej krwi, czy innych rzeczy tego typu... oczywiście w anime jak Naruto nie da się całkiem wymazać tak znaczącego elementu jak krew, ale widać, że okroili je nieźle XD Z odcinka 20 minut zrobił się 15 :P

A poza tym to co do wypowiedzi niekasujbiletow zauważyłem, że właśnie tak jest XD Ja jak oglądam walke Rock Lee vs Gaara albo Pościg za Sasuke to aż mnie skręca, że takiego POWERA niektóre momenty dają XD Poprostu anime jak i manga cholernie ozywiają i chyba o to tu chodzi, że może tych co mają nie po kolei w głwoie ożywiają w taki sposób, że mu się zachciewa poza typowymi technikami "kop w dupe" albo "z łokcia z nos" takich jak Omote Renge XD Chodzi mi o typowych kretynów z jakimi napewno każdy z nas ma/miał z dzieciństwie lub gdy był/jest nastolatkiem do czynienia i w związku z tym wiele nie miłych przerzyć... no, ale w temacie chodzi o zwykłych młodych ludzi :D

P.S: DeDaime, całkiem fajnego siga masz XD
P.S 2: Słucham se teraz openinga z Wolf's Rain i czekam aż się ściągnie Shippuuden36-37 XD Niech ktoś do mnie na GG napisze bo mi się nudzi :3

Pozdro wam x)!

#165 Klang Harcun

Klang Harcun
  • Goście

Napisano 30 listopad 2007 - 16:38

W dzisiejszych "ciekawych" czasach, agresję wśród młodzieży i dzieci wyzwala niemal wszystko. Przykładowo gry komputerowe, jeśli dojdzie do jakiejś masakry na przykład w USA, z użyciem broni palnej, to nie jest to wina zbyt łatwego dostępu do wszelakiego rodzaju broni palnej, ale właśnie gier komputerowych i gier video. Anime oczywiście też może wyzwalać agresję, a jakże, jeśli dziecko kogoś pobiję, to nie będzie to wina niewłaściwego wychowania rodziców, ale anime. Jak dla Mnie takie podejście do sprawy jest żałosne i irracjonalne.

#166 TheRockLee

TheRockLee

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 183 postów

Napisano 30 listopad 2007 - 22:18

Klang Harcun właśnie moja wypowiedź się praktycznie rzecz biorąc na tym co napisałeś skupiała, ale chyba mówiąc, że jest to wina złego wychowania dziecka przez rodziców, troche zbyt ostro to potrkatowałeś ;P Rodzice mogą się starać, ale może się zdarzyć, że to z dzieckiem jest coś nie tak :P Nawet jak rodzice krutko je trzymają to może się wcześnie wdać w takie towarzystwo, które je zepsuje :P Ja miałem sytuacje, że w wieku 6-8 lat z samymi takimi się zdawałem, a zdawało mi się, że są cool XD

KONIEC

Pozdro wam ;]

#167 Klang Harcun

Klang Harcun
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2007 - 01:17

Nawet jak rodzice krutko je trzymają to może się wcześnie wdać w takie towarzystwo, które je zepsuje :P Ja miałem sytuacje, że w wieku 6-8 lat z samymi takimi się zdawałem, a zdawało mi się, że są cool XD

Dziecka się krótko nie trzyma, ani nie tresuje, z dzieckiem się rozmawia. Na ogól to dzieci z tych rygorystycznych rodzin, albo z tak zwanych: "dobrych domów", są sprawcami różnego rodzaju przestępstw. Nie chę uogólniać, ale tak często bywa. Jeżeli mamy dobre kontakty z dzieckiem, to wszystko jest OK.

#168 Bou-chan

Bou-chan
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2007 - 11:37

Ja jestem z rygorystycznej rodziny i jakoś do przestępstw mnie nie ciągnie.
Cóż, co do głównego wątku mam parę wątpliwości, bo:
-Na każdy przypadek powinniśmy patrzeć po różnym kątem
-Wg. moich znajomych KAŻDEanime jest bardzo agresywne, a agresja powoduje agresję *entbombed*
-To, że w Naryto pokazane jest zUo, walki, krew i inne duperele to nie znaczy, że od razu przeciętny 15 latek będzie mordował kunaiem każdego kogo zobaczy '-.-
Dziękuje ^^

#169 Lacrimossa

Lacrimossa
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2007 - 12:09

Zależy od osoby i od mentalności no i sytuacji xD
U mnie np wzmaga agresję tylko wtedy gdy jestem w środku odcinka, a mój głupi, starszy brat włazi bezczelnie i zaczyna gadać coś typu: ooo songokan!, albo: a gdzie bubu i komurczak?, lub też karze zmiatać mi z kompa(głównie właśnie z tej przyczyny) Raz jak mnie wkurzył to sie pobiliśmy xD Wyszłam z tego bez szfanku, a on z trzema sznytami na szyi po moich paznokciach. Do dzisiaj ma blizne xD
Ale czym jest miłość siostry do brata bez przemocy? XD
hehe!
Bou-chan: wszyscy Twoi znajomi uważają każde anime za agresywne...? -A myślałam, że to ja jestem ignorantką... oO
a najbardziej mnie denerwuje ocenianie mangi i anime z góry, nawet nie prubując zrozumieć jej treści.... Może to głupie, ale "Naruto" trochę mnie nauczył. Może trochę więcej niż trochę... Uważam, że nie byloby mangi bez drugiego dna.... - ale jestem ignorantką, więc mogę się mylić ;P

#170 Bou-chan

Bou-chan
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2007 - 12:22

Widzisz, głównie dlatego nie mam przyjaciół.
Btw. Kiedyś mój kuzyn naległa, żebymy się pobawili w Naruto (Dziecko Jetix'a... Ahhh... jak ja taki kocham xD). Ja byłam Hinatą, a on SasUke.
Mało z tego wyszłam żywa. Widać Jetixowska wersja wzbudza agresję '-.-
Znacie to: Zakazany owc smakuje najlepiej?
Wiec głównie dlatego NarutoJetix wzbudza tyle agresji9, bo dzieciaki nie widzą krwii i sami chcą to zrobić i zobaczyć czy normalnej osobie ''będzie tak samo''.

#171 Hoenn

Hoenn

    ~random

  • User
  • Pip
  • 33 postów

Napisano 01 grudzień 2007 - 12:41

Naruto wywołuje u mnie agresję tego typu , że gdy oglądam nikt nie ma prawa mi przerwać :P Jak mówił mój szanowny poprzednik Kamael, zeleży to od tego,czy umie ktoś odróżnić fikcję od rzeczywistości

#172 Bou-chan

Bou-chan
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2007 - 14:02

Tak, czy tak zostanę przy swojej wersji i mi tego z mojego pustego łba nie wybijecie ^^

#173 nyosei

nyosei
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2007 - 14:41

Naruto wywołuje we mnie agresję..jak musze czekac na nowy odc. albo chapterek caaały tydzień ;P
Nie no to żart...Naruto wywołuje agresję chyba tylko u ludzi którzy nie odróżniają rzeczywistości od fikcji.. hehe^^

#174 KaMilaSxPPPxD

KaMilaSxPPPxD
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2007 - 15:15

Nie no nie sadze zeby Naruciak agresje wzmagal ;) Mnie akurat duzo nauczyl, a mlodszy moj ma gowniarz 7 latek i jakos nie odczulam zeby potem rzucal we mnie shurikenami czy dmuchał we mnie ogniem xD chociaz ma sie czasem jakies odchyłki typu: stoisz na balkonie i drzesz sie ześ U-zu-ma-ki, na sprawdzianach probujesz techniki zamiany umyslu (dziwnym zbiegiem okolicznosci brakuje Ci czakry xD) albo robisz głupie pułapki na swoich senseiow... ;P ale nie zauwazylam zeby ktos kogos mordował, na powaznie bił czy krzywdził kogos bedac pod wpływem Naruto -_-' To jest moje zdanie ^^

#175 DeDaime

DeDaime
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2007 - 02:23

Mojego kumpla brat próbował dmuchnąć ogniem w panią po tym jak zobaczył jak to robi sasuke;d Jednak to sie nie udało i zaczął krzyczeć CIENISTE KLONY JUTSU i żucał misiami ale to szczegóły.