Skocz do zawartości

Senpuu Society :: Forum o anime i mandze używa cookies. Przeczytaj Privacy Policy w celu uzyskania więcej informacji. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć guzik po prawej:    Akceptuję użycie cookies
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Naruto Parodie!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1318 odpowiedzi w tym temacie

#841 Emilly

Emilly
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2007 - 20:21

http://ic3.deviantart.com/fs5/i/2004/340/9/1/Sailor_Teme_by_Nyai_Neko_by_Sasuke_TEME.jpg
*umarła ze śmiechuXDDDD*


AAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... Boże ten Sasek jest zabójczy.. A ten róż to już wogule wymiata...

#842 Tsyukomi

Tsyukomi

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 125 postów

Napisano 13 kwiecień 2007 - 20:22

http://ic3.deviantart.com...Sasuke_TEME.jpg
*umarła ze śmiechuXDDDD*


OMFG xDD hyhyhy niezłe

#843 Tygrys

Tygrys

    ~weaboo

  • User
  • PipPipPipPip
  • 1072 postów

Napisano 13 kwiecień 2007 - 20:25

Azien masz fajny głos ^^ Czekam na jakas parodie oparta na czymś innym niż tylko przeklinaniu ^^

#844 Darya

Darya
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2007 - 21:16

http://ic3.deviantart.com...Sasuke_TEME.jpg
*umarła ze śmiechuXDDDD*

No co kite odwalacie, Mundurek no Jutsu, jeszcze nie widzieliscie `?

#845 tytani

tytani

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 462 postów

Napisano 13 kwiecień 2007 - 21:22

Tygrys, ten glos w parodii no chyba z programu jest...prawda Aizen, ? Czy sie myle?

Ten obrazek od luna_white, jest normalnie bekowy :D

Moze to nie z Naruto, ale tez troche smieszne:
http://www.deviantar...24h age_scale:5

http://www.deviantar...24h age_scale:5

http://www.deviantar...24h age_scale:5

#846 qosmo

qosmo

    ~nołlajf

  • User
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1726 postów

Napisano 14 kwiecień 2007 - 14:03

Na prawdę niezłe pice ostatnio dajecie ;] Grantz głównie dla luny_white.

A tutaj pic z pozdrowieniami dla Kejmura - fana Choujiego.

http://img263.images...oujicolooz8.jpg

I jeszcze standardowy motyw - Team 7 w sexy_henge_no_jutsu
http://img151.images...naruto12ym1.jpg

#847 sasuke108

sasuke108
  • Goście

Napisano 14 kwiecień 2007 - 14:34

aby powiększyć---kliknij

Dołączona grafika

#848 Kejmur

Kejmur

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 500 postów

Napisano 14 kwiecień 2007 - 16:00

A tutaj pic z pozdrowieniami dla Kejmura - fana Choujiego.

http://img263.images...oujicolooz8.jpg


Dzięki za pozdrowienia ;). A rysunek ciekawy, chociaż chyba to nie będzie koronną techniką Choujiego :P. Ale widać, że chłopak jak chce, to potrafi i coś takiego, hehe :P.

I jeszcze standardowy motyw - Team 7 w sexy_henge_no_jutsu
http://img151.images...naruto12ym1.jpg


Widziałem to wcześniej, ale też ciekawe :P. Widać Naruto działalność misyjną przekazuje także w technikach, a nie tylko nawracaniu :P.

Pozdrawiam.

#849 Auriziel

Auriziel
  • Goście

Napisano 14 kwiecień 2007 - 19:41

taki dubbing powinien być w Jetix

#850 wonder

wonder
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2007 - 16:42

http://www.youtube.c...h?v=Wp1mKDvEYPQ moja parodia : P

#851 Aizen

Aizen

    ~nołlajf

  • User
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1661 postów

Napisano 15 kwiecień 2007 - 20:07

wonder, ej no ale mogles przynajmniej plagiatu tup tup nie robic i zajac sie innym odcinkiem:p "wygladasz jakbys zdupcyl z wiadra podczas skrobanki" ...hmmm... tez gdzies to slyszalem:) tak chyba u mnie lol

xeroboy :p (co nie zmienia faktu ze Ivona parodia Naruto jest spoko ale dziwnym trafem nawet watki sa podobne:P)

#852 wonder

wonder
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2007 - 21:41

Lol niewiedzialem, ze twoje jest tak podobne :D A ten tekst z wiadrem to akurat wzialem z bluzgatora, tez nie wiedzialem ze wystepowal u ciebie hehe.
tutaj dalszy ciag http://www.youtube.c...h?v=fmwHqQEQEJg

#853 megari

megari

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 497 postów

Napisano 15 kwiecień 2007 - 21:55

Kurde te dubbingi sa juz nudna wszystkie takie same -__-
wonder szuruburu bylo dobre :P ale teksty kiepskie w porownaniu do ilosci wulgaryzmow stosowanych przez Aizena.

#854 wonder

wonder
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2007 - 21:56

http://www.youtube.c...h?v=52ki1W-yh8c a tutaj parodia mojego kumpla

#855 megari

megari

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 497 postów

Napisano 16 kwiecień 2007 - 00:33

http://www.youtube.com/watch?v=52ki1W-yh8c a tutaj parodia mojego kumpla

Powiem ze jedna z lepszych z tego typu rzeczy :P
Szkoda ze tyle bluznia bo sam pomysl jest niezly i bez flugania mogloby sie obyc bo i tak jest smiesznie.

#856 Kejmur

Kejmur

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 500 postów

Napisano 16 kwiecień 2007 - 00:40

http://www.dailymoti...4k4x_narutrix/1 - Narutrix ;).

http://img403.images...589largers2.jpg - Nowa wersja Sexy Lee no Jutsu ;).

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Spiderman vs Kidoumaru

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Nowe zastosowanie fletu Tayuyi :P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Kto mógł tak skrzywdzić Kimmimaro ;P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Neji, mały perwer poczuł wadę Byakugana :P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - :P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Inner Sasuke :P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Hokage-mania :P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Kankuro Make-Up :D

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Biedny Zabuza... :p

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - One Piece & Naruto :P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - :P

Tribal Trouble
http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Part 1
http://www.deviantar...time -in:scraps - Part 2

http://www.deviantar...time -in:scraps - Dylemat Shikamaru ;)

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Problem Hinaty :P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Konoha Idol :P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Merry X-Man Team 10

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Sakura i jej skłonności do yaoi, lol :P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Fajne :P

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Itachi & Sakura

http://www.deviantar...24h age_scale:5 - Hehe :P Powtórka z rozrywki :D

Pozdrawiam.

#857 Teknometalman

Teknometalman

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 382 postów

Napisano 16 kwiecień 2007 - 10:49

Ha. Nie obejrzałem połowy, a zaczęła boleć mnie przepona. Dam wam dobrą radę. Oglądajcie co najwyżej kilka rysunków dziennie, bo może się to dla was źle skończyć.

#858 Jinchuuriki

Jinchuuriki
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2007 - 12:46

http://www.dailymotion.co...4k4x_narutrix/1 - Narutrix ;).


to jest super :) zrobilo na mnie wrazenie :)

#859 wonder

wonder
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2007 - 12:52

http://www.youtube.c...h?v=Z79Kq_NjMlE taka kolejna moja skromna parodyjka

#860 Aiko

Aiko

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 170 postów

Napisano 16 kwiecień 2007 - 13:45

http://www.sheezyart.com/view/909106/
Heeree cooomes the man in black!

http://www.deviantar...24h age_scale:5
"make a wish" to popularny motyw we wszystkich parodiach xD

#861 randal20

randal20

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 269 postów

Napisano 16 kwiecień 2007 - 13:47

http://www.youtube.com/watch?v=52ki1W-yh8c a tutaj parodia mojego kumpla


To jest boskie ;]

Narutrix też super, choć widziałem go jakies 2 lata temu to trzyma klimat ;p

#862 wonder

wonder
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2007 - 14:36

http://www.youtube.c...h?v=Zu3YCqaATlQ
moj pierwszy teledysk :P

#863 qosmo

qosmo

    ~nołlajf

  • User
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1726 postów

Napisano 16 kwiecień 2007 - 16:25

Dla fanów naruto-online...
http://www.naruto-bo....hash.324;ski!/

może nie porywa to swoją genialnością, ale jak na naszą rzeczywistość to może być.

Aiko - MiB - stare, ale niezłe ;] Na shezyart jest sporo świetnych flashów z Naruta.

+1 :P

#864 Roth-chan

Roth-chan
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2007 - 17:10

Na moim jutubowym kanale możecie znaleźć dalsze części mojej durnej parodyjki :)>LINK<

#865 biedronka

biedronka

    ~random

  • User
  • Pip
  • 90 postów

Napisano 16 kwiecień 2007 - 19:25

Kejmur, większość jest boska. :P

Coś ode mnie. Mam nadzieje, że jeszcze tego nie było. ^^"
Może to nie jest do końca śmieszne, ale ja mam takie ordynarne poczucie humoru.

http://www.deviantar...24h age_scale:5

http://www.deviantar...24h age_scale:5

http://narutofan.com...d/art/2080.jpeg

http://narutofan.com...ad/art/924.jpeg

http://narutofan.com...d/art/1725.jpeg

http://ic3.deviantar...Inuyasha125.png

http://www.deviantar...24h age_scale:5

http://ic3.deviantar...TEBAYOcomic.jpg

#866 Inuś

Inuś
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2007 - 09:27

http://youtube.com/watch?v=fvbsgXkHwXE



amv'ka z kawalkami Harrego pottera i toy story ^^

#867 tytani

tytani

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 462 postów

Napisano 18 kwiecień 2007 - 11:36

Nie wiem czy ktos juz to dawal, a jesli tak to sorki...
http://www.youtube.c...h?v=LtPIR9Tvvus - Nightmare of Konoha Street ^^
http://www.youtube.c...h?v=-SFwbJ7oZaU - Bleach Dekoder
http://www.youtube.c...h?v=hVJRpJLa9S4 - Trailer You Suck Studio

Wszystko wykonania TaiCat i Anemone89 xP

#868 ZipQ

ZipQ

    ~random

  • User
  • Pip
  • 56 postów

Napisano 18 kwiecień 2007 - 12:51

omg ... te parodie sa robione dla "dzieci" ? rozumiem ze ilosc przeklestw + ilosc uzytego slowa "emo" robi wrazenie na podstawowce ale to chyba nie o to chodzi w parodiowaniu ...

ps sorka za offtopa

#869 Inuś

Inuś
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2007 - 13:58

mi tez sie nie podobają te przekleństwa =_=' bo dla mnie uzywanie takiego slownictwa nie jest śmieszne :/

#870 tytani

tytani

    ~otaku

  • User
  • PipPipPip
  • 462 postów

Napisano 18 kwiecień 2007 - 14:47

Mi tam jest obojetne...wazny dla mnie jest caly podtekst.
Chociaz czasami milo popatrzec jak znienawidzone postacie robia z siebie idiotow i to pochamsku ^^
Ale tak to jesli mialabym wybierac, to wole parodie bez wulgaryzmow :)

#871 urbinek

urbinek
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2007 - 17:22

ZipQ, dokładnie ..
to był powiedzmy śmieszne przez pierwszy tydzień ...

#872 Aizen

Aizen

    ~nołlajf

  • User
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1661 postów

Napisano 18 kwiecień 2007 - 22:50

ZipQ, musisz wiec nie lubic moich pro pijackich parodi, it's too sad :(((

a juz mialem robic 3 czesc

#873 KiraChan

KiraChan
  • Goście

Napisano 19 kwiecień 2007 - 14:06

a juz mialem robic 3 czesc


Zrób!!! ;_; Według mnie Twoje parodie są boskie, a wulgaryzmy nawet dodają im uroku :x i to właśnie przekleństwa sprawiają, że to wszystko jest takie zabawne. Ja chcę obejrzeć ciąg dalszy. ^^

#874 biniol

biniol

    ~fan

  • User
  • PipPip
  • 153 postów

Napisano 19 kwiecień 2007 - 14:38

Rób Aizen, rób ^^ Twoje parodie wymiatają :D No i kolegi Wondera też niezłe :D

#875 Darya

Darya
  • Goście

Napisano 19 kwiecień 2007 - 21:01

Jednak nie ma to jak cosplay'e czyli przebiranki międzymangowe ^_^. oto co wyniuchałam:
http://www.deviantar...24h age_scale:5 jakieś zwierzaki
http://www.deviantar...24h age_scale:5 Hinata przebrana za Neji'ego
http://www.deviantar...24h age_scale:5 Saske Potter
http://www.deviantar...24h age_scale:5 Mix totalny :P
http://www.deviantar...24h age_scale:5 Inuyasha xD
http://www.deviantar...24h age_scale:5 Bleach
http://www.deviantar...24h age_scale:5 Love Hina
http://www.deviantar...24h age_scale:5 a nawet nie wiem z czego...
http://www.deviantar...24h age_scale:5 Sailorki :D
http://www.deviantar...24h age_scale:5 króliki jakieś
http://www.deviantar...24h age_scale:5 Pokemony